Gå till innehåll

Bortappad Lången Lapp :(


Alex

Recommended Posts

Tjenare tänkte hör om det finns nån som vet hur man kan gå till väga när man tappat bort en lången lapp utan spelkort är det helt kört då?

eller kan det räcka att man ringer svenska spel och säger Tid,belopp,villka matcher,samt spelbutiken och vinstbeloppet?

tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare tänkte hör om det finns nån som vet hur man kan gå till väga när man tappat bort en lången lapp utan spelkort är det helt kört då?

eller kan det räcka att man ringer svenska spel och säger Tid,belopp,villka matcher,samt spelbutiken och vinstbeloppet?

tacksam för svar!

 

Utan spelkort är du rökt, UL UL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS har detta system fortfarande alltså :D kan tänka mig att folk var efterblivna nog att betala på plats utan spelkort för 10 år sen men nu. hur kan det ETT STATLIGT SPELBOLAG ostraffbart sköta saker på detta vis? insane. ett jävla kvitto på lagt spel liksom, ni har ändå CPkallt-spelvärde spelmässigt. sluta lura blåögda, lata och dumma "av ren tradition"-människor.

 

reserverar mig för(läs: hoppas) att så inte är fallet idag men var så under min period, närmare 10 år sedan, mellan 15-18 när det var aktuellt att vara dum i huvudet, beta, och såklart UTAN LEG. hur? jo, STATEN var de enda som tillät oss ungdomar, när det väl kom till kritan. om inte annat kan styrelsen för den tidens fitteri gärna få avsluta min pfkarriär med en sista hu4rollz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde dem och försökte förklara som det var, att jag kan berätta allt fakta och exakt information som skulle behövas men dem sa bara "Det är som borttappade pengar tyvärr"

 

tycker det borde ligga i deras system i datorn att det finns en kupong med vinst

med exakt den informationen jag kan lämna!

sen om nån hittar det tycker jag bara det e roligt för honom men dem kunde ju liksom sagt att om ingen lämnar in kupongen inom 3 månader så kan vi betala ut den!

 

En sådan summa är en piss i havet för ett spelbolag men för en svensson knegare hade det varit en behövlig summa :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...