Gå till innehåll

Varning för mig själv - Ola B


Ola Brandborn

Recommended Posts

Hej,

 

Har upptäckt att någon skapat en falsk facebookprofil för mig, känns sådär lagom kul.

 

Ni kan väl höra av er om någon som utger sig för att vara mig försöker scamma er eller något? Just for info så skulle jag aldrig komma på tanken att låna pengar av nån osv, så ni är varnade...

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte påstått att han blivit hackad så förstår inte riktigt ditt inlägg. Men hur kan du veta att så inte är fallet? Det ena brukar nämligen vara kombinerat med det andra.

Du kan kapa någons identitet i sociala medier hur lätt som helst, fråga Per Moberg, Robert Aschberg m fl alias Alex Schulman. Bara att skapa ett konto med namnet. Finns folk som tycker sånt är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan kapa någons identitet i sociala medier hur lätt som helst, fråga Per Moberg, Robert Aschberg m fl alias Alex Schulman. Bara att skapa ett konto med namnet. Finns folk som tycker sånt är kul.

 

Och Linda Rosing och Hanna widerstedt (eller hur det stavas). någon som minns namnet på den där dokumentären på 3an?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...