Gå till innehåll

Full Tilt Poker Nytt utsick av email ang ditt konto.


ToBad

Recommended Posts

Fick ett mail om att de gör om allt. Iron man, affiliate rakeback etc.

Max 25% rakeback.

 

Kommer förhoppningsvis inte bli lika kasst och orättvist som pokerstars, var man måste vara heltidsspelare för att kunna vinna på 60$+ SNG. Eftersom all vinst där består av rakeback.

 

Hade folk gillat pokerstars mer än FT så hade de ju redan spelat där. Så förhoppningsvis inser pokerstars/tilt detta och gör det väldigt lätt att komma upp till max RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail om att de gör om allt. Iron man, affiliate rakeback etc.

Max 25% rakeback.

 

Kommer förhoppningsvis inte bli lika kasst och orättvist som pokerstars, var man måste vara heltidsspelare för att kunna vinna på 60$+ SNG. Eftersom all vinst där består av rakeback.

 

Hade folk gillat pokerstars mer än FT så hade de ju redan spelat där. Så förhoppningsvis inser pokerstars/tilt detta och gör det väldigt lätt att komma upp till max RB.

 

Har också stört mig på det där med "dopade" sng spelare

på högre nivåer. På cg betalar man lägre rake ju högre man

spelar, men sng har samma procentuella rake högre upp = omöjligt att få edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att gå ut med information till bara en del av kunderna känns ju som det bästa sättet att skapa förvirring och att dra igång en ryktesspridning.

 

Ni som hängt med - kommer vi svenska spelare att få tillbaks några pengar och isåfall hur mycket?

 

Man kommer att få tillbaka alla pengar/ftps man hade på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det kommer gå att få acess till sitt konto trots att man inte kommer åt sin emailadress som var kopplad till kontot? Emailkontot har blivit hackat/spärrat, har dock kvar inlogg och lösenord till Full Tilt som det var innan sidan stängdes.
Nog lugnt.

Skulle vara mycket skumt om de byter inloggningsuppgifter för alla i samband med detta imo. Om inte så bör du få tillgång till kontot efter en utredning av supporten och kan tänka mig att liknande ditt fall inte kommer vara prio #1 under den första tiden.

 

edit, vad fan säger jag. Är din email kapad så finns ju en uppenbar risk att hackaren länsar ditt konto innan. Du bör nog ligga på om du vill få en chans att se pengarna igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog lugnt.

Skulle vara mycket skumt om de byter inloggningsuppgifter för alla i samband med detta imo. Om inte så bör du få tillgång till kontot efter en utredning av supporten och kan tänka mig att liknande ditt fall inte kommer vara prio #1 under den första tiden.

 

edit, vad fan säger jag. Är din email kapad så finns ju en uppenbar risk att hackaren länsar ditt konto innan. Du bör nog ligga på om du vill få en chans att se pengarna igen.

 

Tack för input.

Emailkontot är låst av leverantören då de efter en "utredning" inte kan säkerställa vem som är den rättmätiga ägaren till kontot så jag är inte rädd att få FTP-kontot länsat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...