Gå till innehåll

Bara NFL och ingenting annat


Recommended Posts

  • Svars 260
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det där gick ju åt helvete på alla sätt och vis. Oskönt att bli påmind att Chicagos O-line fortfarande är samma gamla O-line och att Cutler fortfarande är Cutler.

 

Det enda positiva är om Forte (gud förbjude) skulle missa matcher så innebär det fantasywise jackpot för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat in morgondagens spel lite grand.

Texans kommer nog betas hårt mot Jacksonville. Känns som en perfekt match up. Tror även på Ravens mot Eagles, Washington och RG3 mot STL och Dallas mot Seahawks.

 

Saints mot Carolina kommer bli spännande, två lag som fick en ganska seg start som jag trodde mycket på. Lutar väl åt sainst just nu där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en hel del bets ikväll, börjar med att redovisa en del nu.

 

Dagens spel:

Texans - Jaguars: Texans -7 @ 2.04 6 units

Texan bara vinner. Titta och njut :)

 

Spelade även:

Texans -4.5 i HT @ 2.11 1.5 units

Jacksonville u 17p @ 1.87 1 unit

Foster över 96.5 yds @ 1.8 1 unit

Foster bör komma en bit över 100 yds denna match

 

Tampa Bay - New York Giants

Tampa +7 @ 2.02 1.5 units

Totalt Points under 43.5 @ 1.971 1 unit

Longest TD u43.5 yds @1.86 1.5 units

 

New Orleans Saints - Carolina Panthers

Saints -2.5 @ 1.826 2 units

 

Baltimore Ravens - Philadelphia Eagles

Baltimore +1 @ 2.25 2.5 units

 

Fler spel kommer. Kommer bli en härlig kväll med fantasyns andra omgång också! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en hel del bets ikväll, börjar med att redovisa en del nu.

 

Dagens spel:

Texans - Jaguars: Texans -7 @ 2.04 6 units

Texan bara vinner. Titta och njut :)

 

Spelade även:

Texans -4.5 i HT @ 2.11 1.5 units

Jacksonville u 17p @ 1.87 1 unit

Foster över 96.5 yds @ 1.8 1 unit

Foster bör komma en bit över 100 yds denna match

 

Tampa Bay - New York Giants

Tampa +7 @ 2.02 1.5 units

Totalt Points under 43.5 @ 1.971 1 unit

Longest TD u43.5 yds @1.86 1.5 units

 

New Orleans Saints - Carolina Panthers

Saints -2.5 @ 1.826 2 units

 

Baltimore Ravens - Philadelphia Eagles

Baltimore +1 @ 2.25 2.5 units

 

Fler spel kommer. Kommer bli en härlig kväll med fantasyns andra omgång också! :)

 

Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll :-D

Dallas Cowboys är alltid mest sevärda, deras match mot Seattle kan du avnjuta från kl 22:05. Vill du värma upp med en tidig match så håller jag nog med om att Saints-Panthers kl 19:00 bör kunna bli rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tänker på standings och hur lagen förväntas prestera så är väl Eagles-Ravens bäst. Men Saints-Panthers förväntas väl preflop vara mest sevärd, om man gillar målrikt o smarriga QBs.

 

Dallas Cowboys är alltid mest sevärda, deras match mot Seattle kan du avnjuta från kl 22:05. Vill du värma upp med en tidig match så håller jag nog med om att Saints-Panthers kl 19:00 bör kunna bli rolig.

Såg precis att jag genom Viaplay kan se Eagles v Ravens, Steelers v Jets samt 49ers v Lions. Startar med den förstnämnda så får vi se om jag bits fast tillräckligt för att kolla vidare :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis att jag genom Viaplay kan se Eagles v Ravens, Steelers v Jets samt 49ers v Lions. Startar med den förstnämnda så får vi se om jag bits fast tillräckligt för att kolla vidare :-)

 

Vet inte om Vick spelar QB i år med men jag tycker han är jävligt underhållande att titta på iaf. Han hade några sjuka matcher förra säsongen där han sprang en saaaatans massa med bollen själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan.

 

viaplay FTW.. PL, CL, Tennis, Golf, Motor NHL (dock lockout :-( ) plus NFL då oxå. Lägg till att dom även har filmer samt erotik samt att du kan se från två olika datorer/IP samtidigt och du har nöten för en sportnörd :lol: Låter ju nästan som att jag skulle vara någon form av återsäljare av detta haha

 

Btw tack för tipsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken match spås, såhär på förhand, att bli mest sevärd? Tänkte jag skulle kika in iaf en match nu ikväll :-D

 

Skulle nog säga Saints - Panthers. Kan bli en tiktig shootout det där! :)

 

Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan.

 

Precis, man kan se dagens matcher och morgondagens gratis och sen avbryta under natten. Kommer inte kosta en krona då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

viaplay FTW.. PL, CL, Tennis, Golf, Motor NHL (dock lockout :-( ) plus NFL då oxå. Lägg till att dom även har filmer samt erotik samt att du kan se från två olika datorer/IP samtidigt och du har nöten för en sportnörd :lol: Låter ju nästan som att jag skulle vara någon form av återsäljare av detta haha

 

Btw tack för tipsen

 

Jag har Viaplay redan såklart ;) Tycker det är riktigt prisvärt och bra även om jag inte kollar något annat än sporten. Skitbra att där inte är någon bindningstid heller så så fort PL är slut säger jag upp abonnemanget och signar upp igen samma dag PL börjar :lol: :lol:

 

Enda anledningen till att jag är intresserad av NFLs egna tjänst är att man tydligen kan se alla matcher när man vill. Synd inte Viaplay har liknande funktion med delar av sitt sportutbud, då hade det varit en sjukt episk tjänst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan match som jag gillar är Jets - Steelers. Steelers känns överskattade i denna match och jag går med Jets!

 

Jets to win @ 3.1 2.5 units

Jets HT/FT @ 4.45 1 unit

Holmes o 55.5 yds @ 1.8 1.5 units

 

Patriots bara vinner idag mot Arizona och jag tror att de även täcker spreaden

Patriots -13.5 @ 1.91 2.5 units

Ridley over 84.5 yds @ 1.85 unit

 

Viking - Colts

Colts to win @ 2.4 2 units

Luck over 255.5 passing yds @ 1.76 1.5 units

 

Miami - Oakland

Longest TD u 40.5 yds @ 1.8 1.5 units

 

Titans - Chargers

Longest TD u 41.5 yds @ 1.86 1.5 units

 

Dallas - Seahawks

Dallas -3 @ 1.84 2 units

Bryant o 68.5 yds @ 1.8 1.5 units

 

Washington - St. Louis

Wash -3.5 @ 1.952 2 units

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...