Gå till innehåll

Snabb poker med WPT och Partypoker


PartyPoker

Recommended Posts

Fast Forward

 

Är du less på att vänta på alla runt bordet då du kastar en hand, din väntan är nu över för vi släpper vår version av snabb poker som vi kallar Fast Forward. Denna version av poker gör att så fort du kastar en hand förflyttas till ett nytt bord och har en ny hand delad till dig på direkten utan väntan.

 

Du kan på detta sätt möta nya spelare varje hand och öka antalet spelade händer drastiskt, fler händer spelade fler chanser till klonken.

 

renderBanner.do?zoneId=1055973&t=f&v=1"   frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" width="468" height="60"

 

Här kan ni läsa mer om Fast Forward!

 

Fast Forward finns i både WPT och Partypoker klienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fastforward funkar kanon även om "Fold to any bet"-knappen som klickas i preflop ligger kvar postflop vilket rimligen ingen i hela världen vill.

 

När öppnar ni upp högre bord på nlt och omahan? Ser att ni inte ens fyller 25/50 - har ni någon marknadsföringsplan för att kicka igång detta tex ge bort en kamel idag med förhoppningen att få 1000 kameler imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det gör den väl i Stars med ? Det är väl det som skiljer den knappen från "check /fold"?

 

Forward fold to any bet heter den tydligen. Väldigt användbar pre-flop men man vill ju gärna av naturliga skäl att den klickas ur när man väl når flopp så att man slipper autofolda ev. quads.

 

Inte en aning om hur det ser ut på Stars men det vore väl lika dumt om det skedde där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forward fold to any bet heter den tydligen. Väldigt användbar pre-flop men man vill ju gärna av naturliga skäl att den klickas ur när man väl når flopp så att man slipper autofolda ev. quads.

 

Inte en aning om hur det ser ut på Stars men det vore väl lika dumt om det skedde där.

 

Indeed. Därför stars har två knappar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Fastforward har den fördelen att den funkar även på enklare mobiler. Det uppskattas för mobilen är den perfekta plattformen för snabbspel eftersom det nästan bara går att spela ett bord i taget.

 

Däremot upplever jag att Fastforward är lite känsligare på uppkopplingen än Stars Zoom vilket är lite synd när man är lite rörlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tydligen inte bara samma sorts klient på Bwin som Partypoker utan samma bord också. Jag satt på ett FF-bord på Bwin och ett på Partypoker och fick plötsligt möta mej själv.

 

Dom har samma spelarpool så kanske inte så konstigt, mer intressant är dock om du hade båda klienterna öppna samtidigt på samma dator och lyckades spela på båda samtidigt ?!, vore sjukt, men inget förvånar mig med PP längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har samma spelarpool så kanske inte så konstigt, mer intressant är dock om du hade båda klienterna öppna samtidigt på samma dator och lyckades spela på båda samtidigt ?!, vore sjukt, men inget förvånar mig med PP längre.

 

Nej, det ena bordet var på en laptop och det andra på en stationär (Jag gillar att ha borden över hela skärmen) som hade olika ip så det var inte så konstigt. Nämnas bör väl att jag släckte ner bägge direkt.

 

Är det samma spelarpool även på de andra borden? Jag plussar tämligen konstant på BWin och backar lite grann på PP. Är det bara psykologi som gör det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...