Gå till innehåll

Lockpoker och acceptabla utbetalningstider?


El Helado Patata

Recommended Posts

Hej hej. Skulle ta ut ifrån lock poker via neteller nyligen. Gått 4 dagar vilket är rätt segt nuförtiden, har för mig att de skrev om sina snabba uttag etc. Fick detta svaret via mail;

 

"Thank you for your email. These withdrawals take approximately 14 days to be processed and completed"

 

Tänkte mest kolla vad andra anser som acceptabla uttagstider för skrill/neteller, om man borde oroa sig eller andra tankar. Jag tycker själv det känns lite scary på något sätt.

 

Oavsett vilket tycker jag folk borde vara medveten om att detta eventuellt är en relativt långsamt utbetalande sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 dagar sedan jag cashade ut. Fortfarande inget. Har du fått dina pengar än El Helado?

 

Ja! Efter 11 dagar fick jag mina pengar till neteller. Tänkte att jag bör uppdatera. Tycker dock fortfarandet är oacceptabelt och när alternativen i form av RB ändå är bättre känner jag att detta verkligen satte spiken i kistan för lock för min del iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...