padrinosftw 0 Rapportera inlägg Postad 31 Augusti , 2012 Själv slutade man steven efter att ha jagat ett stort back konstant andra halvan av månaden... Avslutar i stort sett på topp så ska inte klaga, men extremt motig månad den där jävla augusti. Hur gick det för er kära forumiter? Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
corgi 0 Rapportera inlägg Postad 31 Augusti , 2012 +6.5k 1/2, besviken som få Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JedenTag 0 Rapportera inlägg Postad 31 Augusti , 2012 +14k. PLOlololol-tilt och (relativt) kass volym. Ändå OK. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
killerwolf 0 Rapportera inlägg Postad 31 Augusti , 2012 $5,5k+ som i vanlig ordning är det pluswhine, men sommaren gick totaldynga med 2 breakeven/lillminus månader så hade hoppats på en större klonk för att reparera. WCOOP nu, ska man en gång i livet runna på nån random turre man signar upp på och rädda året? Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UltraMFF 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 +6k sek efter lite nystart på 20h. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pacic 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Vad spelar du? Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pacic 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Vad spelar du? Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MRogo 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 $1k på 60 MTTs. Gladast är jag för att suget för poker smugit sig på igen. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hossy 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 +100k o lite fickpengar. Ding Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jacob1983 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 14.5k E . Nöjd som få Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
okocha 26 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 +65k sek typ. har spelat turrar lite lägre än vanligt och sprungit på helt okej, cashen var väl rätt mkt misär men det är ju standard. cg (80% av allt kanske) turrar Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erskan 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Reg speed husngs, inte bästa volymen men efter en lång badrun är det skönt att få sluta + iaf. Nästa månad siktar jag på nästan dubbla volymen. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
calibrat 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 +48k på svs midstakes över 17k händer. Dags att börja få in lite mer händer nu när sommaren är över. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rahm93 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 20k @ /2 på SvS, dålig volym hoppas kunna trycka mer nu under höstmånaderna Runnat löjligt bra i Augusti dock Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SoFSick 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 10650$ MTT klonk Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigdwarf 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 10650$ MTT klonk Fint! 250sek/h, kass volym as usual. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
diazo 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 29 upp på svs /4 -/30 samt lite plo hu och några turrar, 20k hands ungefär Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Opteron 2 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Backade ganska mycket men kände helt klart potentialen, tror på episkt turande i oktober och sen vinna ept San Remo Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DickNiaz 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Upp ca 30k SEK. 25k på PLO /2-/5 på svs och 5k live. Nöjd! Hoppas på mycket bättre volym i september. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lundin89 118 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Upp 4k på svs /.5-/1 PLO över 23k händer. Det var längesedan jag faktiskt försökte grinda och inte bara spelade för skoj. Hoppas jag kan fortsätta gå uppåt i takt med att jag blir säkrare i mitt spel, /2 skall provskjutas om några dagar. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Imfromsweden 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Hade en bra månad halvvägs in, bestämde mig för att ta extrapengarna för att skotta, torska hela månadsvinsten + en massa till på 1,5 hemska timmar. Lyckades till slut vända tillbaks skiten efter en himmlans massa timmar och slutar otroliga +10k pluss. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Esactun 7 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 +5900 sek, dock ingen volym alls... Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Starfitter 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 Upp 12k på dryga 20k tassar. Va la rätt kallt som vanligt. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jon123 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 efter två månaders paus slet jag in rekormånga nävar 65k och slutar rekordpluss. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kakmonstret 0 Rapportera inlägg Postad 1 September , 2012 nån tusenlapp med pissvolym på låga stejks. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser