Gå till innehåll

SAJT: vsjack.com


Partneransvarig

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns det ingen lobby där man kan välja bord utifrån antal (eller vilka) spelare som finns vid bordet ?

 

Nej, tyvärr inte. Just nu håller vi det enkelt och slänger in spelare på första bästa bord. Vi förstår att vissa vill kunna välja själva och jobbar på en mer avancerad lobby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

En fråga: Kan man skapa konto få 30€ spela säg en 3k händer sedan sätta in 20€ och spela dom resterande 7k händerna och sen ta ut eller räknas dom spelade händerna från det man satt in 20€? Eller skulle man tom kunna få 30€ spela 9999 händer sätta in 20€ och ta ut ev pengar efter det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

En fråga: Kan man skapa konto få 30€ spela säg en 3k händer sedan sätta in 20€ och spela dom resterande 7k händerna och sen ta ut eller räknas dom spelade händerna från det man satt in 20€? Eller skulle man tom kunna få 30€ spela 9999 händer sätta in 20€ och ta ut ev pengar efter det?

 

Dom räknas obv direkt från att du börjar spela med din bonus, allt annat vore ren idioti och skulle inte direkt få någon att sätta in något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Går de att spela flera bord? Om inte är de tanken att de ska gå?

 

Sen vore de grymt om ni fixar så de går att spela på paddan.

Perfekt att sitta o slaska i fåtöljen med lite whisky bredvid.

Tar en ju stund innan man gular. Och risken att man går all in pga tilt är ju noll.

(vilket händer då då på fyllan):twisted:

 

Mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mackan! Det går inte att spela mer än ett bord idag men tanken är absolut att det ska gå. Multitabling ligger allra högst på utvecklarnas att-göra-lista.

 

Stöd för iPad och iPhone ligger lite längre bort men det kommer det med.

 

Tack för dina åsikter! Keep 'em coming!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten undran, efter att ha förlorat nästan 20E på 2 två varv som dealer igår ( 1E bord) :shock:

Jag hade "täckning" men hur hade det hanterats om jag suttit med minimibeloppet som dealer ?

Begränsas spelarnas möjlighet att splitta och dubbla efter hur stor stack dealern har, eller begränsas beloppen som betalas ut till spelarna ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Orixan! Bra fråga.

 

Vi funderade en hel del på det där och om man krävde att dealern alltid skulle ha täckning för extremscenariot (alla splittar/dubblar och alla vinner) så skulle man behöva jävligt mycket för att vara dealer. Våra matematiker har istället räknat på sannolikheter och tagit fram värden som kommer klara alla fall förutom nånstans en gång för varje 50k händer.

 

Skulle det osannolika scenariot hända att dealern bustar så kommer helt enkelt de som är sist på tur inte få betalt. Spelarens möjligheter begränsas alltså inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schysst idé och trevlig sida, men lite åsikter efter 2K händer:

- Det är inte riktigt BlackJack som spelas utan snarare 21 eftersom man som dealer ibland stannar på 12 eftersom 3 av 4 bustat och som spelare drar man kort på 15 om dealern har en öppen 6:a eftersom man torskar om dealern får 16... Och allt för ofta drar dealern på 19 eftersom alla spelare har 20+. Jag skulle hellre se att dealern var automatiskt dvs dra på 16 och stanna på 17.

 

- Nuvarande nivåer ger inga direkta pengar att tala om. Efter 2K händer är jag upp ca 15€...

 

- Det måste komma multitabling snart OCH en lobby för att välja bord. Ibland känns det riktigt segt att spela med all väntetid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kingfour och Kallakalla, tack för input! Absolut med på att multitabling vore bra och det ligger som sagt högst upp på listan av kommande prylar. Håll ut!

 

Kingfour, exakt vad blackjack är kan diskuteras. Med alla regler man kan vrida på finns det hundratals olika varianter men visst har vi tagit det ett steg längre än de flesta. Vi tycker spelet blir mer intressant såhär. Så småningom kan jag dock absolut tänka mig att vi även öppnar bord med traditionella dealerregler och låter spelarna välja själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schysst idé och trevlig sida, men lite åsikter efter 2K händer:

- Det är inte riktigt BlackJack som spelas utan snarare 21 eftersom man som dealer ibland stannar på 12 eftersom 3 av 4 bustat och som spelare drar man kort på 15 om dealern har en öppen 6:a eftersom man torskar om dealern får 16... Och allt för ofta drar dealern på 19 eftersom alla spelare har 20+. Jag skulle hellre se att dealern var automatiskt dvs dra på 16 och stanna på 17.

 

Så tänkte jag också i början. Kändes mycket konstigt att behöva tänka på hur dealern skulle agera. Det finns dock ett par anledningar till varför en automatisk dealer skulle förstöra spelet helt och hållet:

* Spelet skulle bli helt och hållet mekansikt. Man skulle kunna plugga in den optimala strategin för varje kombination av händer och bara nöta tills alla pengar försvunnit till rake eftersom ingen skulle ha någon fördel mot någon annan i längden.

* Bottar, bottar, bottar, bara massa bottar...

* Det är avsaknaden av en universellt optimal strategi som gör att man kan vinna i längden här, till skillnad mot traditionell BJ.

 

- Nuvarande nivåer ger inga direkta pengar att tala om. Efter 2K händer är jag upp ca 15€...

 

€1 nivån ger hyfsat med pengar om man spelar bra. Jag ligger på runt €120+ efter 3k händer. Att du bara ligger €15 upp har tyvärr att göra med att du spelar dåligt. Har sett dig spela en del och du gör minst två uppenbara tabbar. Vilka det är får du lista ut själv ;)

 

- Det måste komma multitabling snart OCH en lobby för att välja bord. Ibland känns det riktigt segt att spela med all väntetid.

Detta håller jag absolut med om. Gillar spelet över lag, men det finns ingen ursäkt för att denna feature inte fanns med vid lansering (eller mjo, kanske ifall man vill göra det orimligt att spela 10k på 90 dagar ;)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...