Gå till innehåll

WPT Cruise Package värt $5k


PartyPoker

Recommended Posts

Tjenare!!

 

Då har jag de spelare som har samlat in minst 200 Party/WPT poäng och har då möjligheten att spela i turneringen nu på Söndag den 2 September kl: 18:00CET där ni kan vinna ett WPT Cruise Paket för två av ett värde på $5k.

 

Paketet innehåller följande:

 

Flyg för två till Florida

Hytt för två

€300 i delade fick pengar

alla måltider är inkluderade på skeppet

Massor med freerolls och inköp till Main Event.

 

För mer info om turneringar och stop etc så gå in på kampanj sidan för kryssningen här.

 

Spelare som kan regga sig på fredag då turneringen är uppe i lobbyn

OmtentaN

huytre1234

Sopuliin

ZacMcKracken

anteen

mikov1

mrdawwe

brreal

SASH79999

DLs_Chips

strix2577

Astra226

SlimSimm

 

 

Lycka till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du Kalle, det är en definieringsfråga, om jag har tjänat mina poäng genom att som det stod i erbjudandet "tjäna 100 poäng genom att vinna minst en dollar", och då fått dem för att jag vann minst en dollar, eller om jag har tjänat dem enbart genom att spela på olika cashbord, det var liksom det jag bland annat ville ha svar på, helst IDAG från PartyPoker, därför skickade jag denna fråga??

Och det står att man ska ha SAMLAT 200 poäng!!

Men du vet tydligen reglerna, eller är du rädd för att jag ska få vara med i tuneringen??

Och det verkar tyvärr inte som att någon från PartyPoker kan reglerna heller eftersom de inte har kunnat svara ännu??

 

 

MVH

Elin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kollar forumet ofta men just denna helg fanns inte den möjligheten, jag har tidigare nämnt att det inte är en förlängning av Support men självklart försöker jag vara här så mycket som möjligt.

 

Kalle hade helt rätt med att det gällde poäng du spelat in under denna period genom att spela cashgames.

 

Dessa "gratis poäng" är enbart till för att man skall kunna under vissa perioder ha möjligheten öka i VIP level mycket snabbare för att få mer tillbaka för sitt spelande. Det är ett helt annat erbjudande och som med alla våra kampanjer så går det inte att kombinera olika erbjudanden.

 

Varför personer var med i turneringen som inte stod i listan, denna kampanj kördes med ett par affiliates så det var spelare med från flera forum förutom pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...