Gå till innehåll

Sökes: Duktig PLO coach


ClarkKent89

Recommended Posts

Skulle tipsa om Don Nguyen. Visserligen inte tagit coaching av honom i PLO men han var en mycket bra coach i NLHU: väldigt teoretiskt kunnig, var duktig på att sätta ord till abstrakta teorier och väldigt ödmjuk/trevlig.

 

Vet att han är livstidscoachad av Galfond så hans kunskap har en relativt erkänd källa och hans resultat går väl inte att se ned på.

Du kan ju säkert börja med hans videos på BlueFire om han fortfarande är aktiv där.

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han har garanterat tjänat in bra mycket mer pengar än dig på pokern pajas

 

Det är mycket möjligt! Syftade mest på att han spelat lågt på micros och användaren live spelar 2 4 2.5 5 på svenska spel 200bb vs clarkkent89 .010 0.25 100 bb stars. Inget illa menat, menade mest att det lät kul när han snackade om micros;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte du den clarkkent som spelar 12 bord 0.10 0.25 på pokerstars!?? Är det highstake eller? Haha

 

Haha! Vilken underbar image jag verkar ha här på PF :) Det var ett par miljonär händer sen jag spelade NL 25. På den tiden var jag en värdelös spelare och visste knappt ens vad Holdem Manger var för något, har hänt en del sen dess.

 

Jag har fortfarande mycket att lära mig, framförallt i PLO som jag nyss börjat leka lite med och känner att jag lär mig mest effektivt av någon som har erfarenhet av högre nivåer än PLO100 även om jag själv inte spelar highstakes.

 

Har so far fått ett väldigt intressant PM och jag ska höra med Helsingborg.

 

Tack ska ni ha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Vilken underbar image jag verkar ha här på PF :) Det var ett par miljonär händer sen jag spelade NL 25. På den tiden var jag en värdelös spelare och visste knappt ens vad Holdem Manger var för något, har hänt en del sen dess.

 

Jag har fortfarande mycket att lära mig, framförallt i PLO som jag nyss börjat leka lite med och känner att jag lär mig mest effektivt av någon som har erfarenhet av högre nivåer än PLO100 även om jag själv inte spelar highstakes.

 

Har so far fått ett väldigt intressant PM och jag ska höra med Helsingborg.

 

Tack ska ni ha!

 

Härligt å höra;) lät lite roligt bara;) gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...