Gå till innehåll

Sportingbet & Opokers hemsida?!


-samba-

Recommended Posts

Japp, de ägs av Sportingbet. Har dock ingen aning om hur ägarstrukturen ser ut eller vem som har klientmedlen. Blir i vilket fall lite lurigt med eventuellt uttag om det inte finns nån hemsida att komma åt.

 

Och deras 24/7 support är ju inte så 24h längre så får väl vänta tills imorgon med att fråga supporten om ingen annan sitter med nån info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, verkar att det är domänen som löpt ut ....

 

Domain Name: OPOKER.COM

Registrar: ACTIVE 24 AS

Whois Server: whois.active24.com

Referral URL: http://www.active24.com

Name Server: NS1.LOOPIA.SE

Name Server: NS2.LOOPIA.SE

Status: redemptionPeriod

Updated Date: 27-aug-2012

Creation Date: 27-aug-2003

Expiration Date: 27-aug-2012

 

Har dock ingen aning om omständigheterna men det kanske ändå är läge att börja oroa sig om du har mycket pengar där. Fungerar klienten?

 

Dessutom verkar det inte som att Sportingbet äger Opoker. Däremot refereras det till att Opoker skulle tillhöra "Sportingbet poker network" om man googlar lite.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för lite bra info, uppskattas!

 

Spelat där heltid sen 2009, men har minskat ner rullen avsevärt så att man inte själv går i konkurs om nåt händer. Har inte känts bra alls senaste tiden, då det känns som organisationen och supporten är i stort sett obefintlig.

 

"Opoker - Powered by Sportingbet" har det ju hetat senaste tiden, så vet som sagt inte hur ägarförhållanden ser ut. Kan ju va så att "Opoker" missat att domänen gått ut, då de inte verkar bry sig allt för mkt. Senaste nytt som ens skrevs på sidan var nog nån gång i början av året..

 

Edit: Ja, det går att logga in på klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för mig iaf. :-(

 

Den fungerade inte för mig när kHRYSTAL skrev det i natt men nu så verkar opoker.com vara uppe. Domäninfon är uppdaterad också. Opoker.com verkar ägas (domänen alltså) av en CJ och/eller ett företag kallat Recadero AB. Bara höra av dig till honom/dom om du får problem i framtiden :roll:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den fungerade inte för mig när kHRYSTAL skrev det i natt men nu så verkar opoker.com vara uppe. Domäninfon är uppdaterad också. Opoker.com verkar ägas (domänen alltså) av en CJ och/eller ett företag kallat Recadero AB. Bara höra av dig till honom/dom om du får problem i framtiden :roll:

 

/#LOUDmouth#

 

Tack så mycket för info och hjälp.

Får se om jag letar mig vidare snart, verkar inte 100% seriöst längre. Men kanske jag som överreagerar. Har dock varit fler saker på sistone som gjort att jag till viss del dragit öronen åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...