Gå till innehåll

Team ¯\_(ツ)_/¯ På Malta!


Jinti91

Recommended Posts

Tjena!

 

Vi är en grupp goa vänner som har kommit fram till att den Svenska vintern är på tok för lång och kall för att den ska vara värd mödan att uthärdas ännu en gång.

 

Så istället så åker vi metallflyttfågel ner till Malta den sista september och de flesta utav oss planerar att stanna där ett bra tag :)

 

Våra sysselsättningar kommer vara i huvudmån att jobba (på spelbolag, vet ej vilket ännu) och grinda (ofc!).

Vi kommer även att pyssla med andra saker, som:

 

- Dricka öl och äta god mat

- Bekräfta/neka teorin om att de flesta maltadamer har stora bröst

- Åka skateboard

- Lira livepokers

- Vet inte. Med gruppens dynamik känns det som att jäkligt mycket random och kul kan ske. Det blir ett äventyr! Hththth

 

I DB'n kommer väll posterna säkert vara väldigt varierande, men vi spelar ju en hel del pokers så att händer lär ju postas :)

 

 

Alla medlemmar:

 

EXTRAslant

KENTATs

Amelie2001

ASS MÖDE

Moonasalhin

Jinti91

 

Tänkte att gubbsen kunde skriva en introduktion om sig själva, novell eller sexig oneliner á la pf!

 

 

En god afton önskar ¯\_(ツ)_/¯

 

ky0zR.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 187
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

22 år, gillar öl, fota, poker, musik och att resa! Spelar NL CG på /2kr @ SvS för tillfället, men har tänkt klättra en del, såklart!

Planen på Malta är att ha kul som fan och styra ett skönt jobb och sen får vi se vad som händer. :D Ska försöka vara framme med kameran en del så vi kan langa lite ögongodis eller bara roliga grejer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 år, gillar öl, fota, poker, musik och att resa! Spelar NL CG på /2kr @ SvS för tillfället, men har tänkt klättra en del, såklart!

Planen på Malta är att ha kul som fan och styra ett skönt jobb och sen får vi se vad som händer. :D Ska försöka vara framme med kameran en del så vi kan langa lite ögongodis eller bara roliga grejer!

 

bEEEEEEEEEEERgarden :-D stor risk att ni kommer bli regs där :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah rrrrrite biffen!

 

Snart 22 år, gillar öl, poker och rullbräda. Har skatat i 11 år och planerar att fortsätta med det tills kroppen lägger av. Vilket den gör snart. Har hunnit skata <10 gånger denna sommaren och ändå har jag aldrig haft så mycket problem med fötter och vrister.

Planen var även att börja plugga IT-design: Programvarudesign på universitetet imorgon, men bestämde mig häromdagen att haka på klinganboy och co till Malta istället. Plugga kan man göra om ett år, kanske.

 

Lodar just nu på nl20$ @ ongame. Planerar väl att försöka nå fiddy så snabbt som möjligt då det går att göra en pritty decent summa på rb'n atleast.

 

Såatte, hoppas jag och jinti kanske kan slänga upp lite skateklipp eller nått annat skoj under resans gång. Vi får se, vem vet!

 

Fred ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för lyckönskningarna TG å grisen :)

 

Jag är en 21årig snubbe. Jag älskar att åka skateboard, har gjort det i 10 år nu och det är lika kul nu som då. Aldrig brutit ett ben, så jag springer bra där since -02. Har unnat mig ett väldigt slappt leverne efter att jag kommit hem från Norge den 1a maj och det har vart en riktigt skön upplevelse :D Vanligtvis så spelar jag /2 PLO på svs, men för närvarande har jag ett projekt att spela /.5 en månad och sen klättra i nivå en gång per månad. Kommer inte ens ihåg varför jag började med det, men quittzors never ship. Jag gillar även att spela gitarr, det är skoj!

 

Kan verkligen knappt bärga mig inför att komma iväg, det kommer bli så stört kul :D Är någon mer forumit nere eller kommer ner så får ni höra av er, jag är alltid down för en öl eller grind när vi har styrt vårat palats 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Vi är en grupp goa vänner som har kommit fram till att den Svenska vintern är på tok för lång och kall för att den ska vara värd mödan att uthärdas ännu en gång.

 

Så istället så åker vi metallflyttfågel ner till Malta den sista september och de flesta utav oss planerar att stanna där i 6mån+ :)

 

Fail :cry:

 

Jag föredrar svensk vinter framför maltesisk vinter med pissregn varje dag, iskalla stormvindar och allmän misär. Stora delar av december-februari är hell on earth(ja, bortsett från värmen hos hin håle förstås).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för lyckönskningarna TG å grisen :)

 

Jag är en 21årig snubbe. Jag älskar att åka skateboard, har gjort det i 10 år nu och det är lika kul nu som då. Aldrig brutit ett ben, så jag springer bra där since -02. Har unnat mig ett väldigt slappt leverne efter att jag kommit hem från Norge den 1a maj och det har vart en riktigt skön upplevelse :D Vanligtvis så spelar jag /2 PLO på svs, men för närvarande har jag ett projekt att spela /.5 en månad och sen klättra i nivå en gång per månad. Kommer inte ens ihåg varför jag började med det, men quittzors never ship. Jag gillar även att spela gitarr, det är skoj!

 

Kan verkligen knappt bärga mig inför att komma iväg, det kommer bli så stört kul :D Är någon mer forumit nere eller kommer ner så får ni höra av er, jag är alltid down för en öl eller grind när vi har styrt vårat palats 8-)

 

Vad är meningen med projektet? Om du klarar dig på /1+ varför slösa tid på /.5? Time's money!

 

Gl osv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yo shitsux,

 

var kommer du ifrån? har du vuxit upp i landets norra delar eller är du en typisk stockholmsfjolla som gnäller över vintervädret i sydeuropa?

 

Jag gnäller inte bara över vintervädret i sydeuropa utan jag hatar svensk vinter också. Det är som att välja mellan en eller två snoppar i anus och jag vill inte ha nått uppkört där bak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...