Gå till innehåll

låga stejks


Federerrr

Recommended Posts

Hallå! skapar den här endast för att se om det kan hjälpa mig hålla fokus. Satt in 1k på svs igår och skulle spela /1, men har redan vart och vevat allt upp till /20 :oops:

 

Rullen ligger på 1800kr, börjar med att köpa in för 50bb på /1 och hålla så till jag har 3k

 

Graf kommer efter första 5k händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle rekommendera att du istället för att vevar /1 med 50bb + lite skottning här och var, verkligen tar tag i det och börjar på 0.25-0.5 med dina 36 inköp, köper in för 50kr, dvs 100bb och fokuserar på att köra från scratch! Tar inte lång tid att grinda upp sig på SvS, med tanke på kompetensen hos spelarna på nivån jag pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kan spela någorlunda tycker jag 18x 100bb inköp är mer än nog att lira /1 komfortabelt om man tänker på vilket motstånd som där är. Är ju inte värre än att hoppa ner en snabbis, alternativt slänga in ett par kronor till, om du råkar tappa för mycket :-D gl hur som!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med att om att lira med 100bb iaf, /.5 eller /1 spelar ingen större roll, men SvS känns som fel ställe att sitta och lära sig lira med 50bb på mtp att det brukar sluta rätt djupt ändå. Det är lika bra att lära sig spela djupare om man tänkt stanna där en tid!

 

GL, och håll dig på en nivå i tåget. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...