Gå till innehåll

Ivey: Ftp players are getting money back


archtila

Recommended Posts

Yes.

 

Sen det om vidret är lite överdrivet och smått sarkastiskt men FTP prosen hade ju en del fuffens för sig och plockade ut dugliga stålar från FTP och hade sedan "absolut ingen aning" om hur allt detta kunde ske :rolleyes:

De flesta av dem hade nog ingen insyn i sajtens ekonomi. Inte lätt för dem att veta exakt hur mycket sajten drar in i rake, hur mycket pengar som ligger på frysta konton, att bossarna ljög för AGC om hur mycket pengar de hade tillgång till, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
har inte spelat poker sen black friday, helt ointresserad av poker. Kan säga att det var bra mycket kallare under stenen när jag spelade poker än nu när jag inte sitter stor % av mitt liv och trycker på en mus.

 

Det där hjälpte inte, gjorde snarare att du ser ännu mer dum ut.

 

Edit: Mina hårda ord mot Ivey var inte obefogade

 

http://diamondflushpoker.com/2012/09/exclusive-ftp-former-shareholder-speaks-out-interview-with-andy-bloch/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där hjälpte inte, gjorde snarare att du ser ännu mer dum ut.

 

Edit: Mina hårda ord mot Ivey var inte obefogade

 

http://diamondflushpoker.com/2012/09/exclusive-ftp-former-shareholder-speaks-out-interview-with-andy-bloch/

 

Ännu dumare för att jag studerar och skaffar mig arbetslivserfarenhet istället för att sitta kvar i en sjunkande båt? Många fjortisar på detta forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...