Gå till innehåll

800 nivåer med Markus


Markus800

Recommended Posts

Jag gillar att du värdebetar light! En av de större svagheterna hon många spelare imo är att de värdebetar för lite. Att vb light leder också som du säger till att man får mycket mer folds och att man därför kan bluffa mycket mer. Gillar alla tre händerna du postade nu, hade eventuellt kunnat tänka mig att checka A9 bakom då jag inte riktigt kan se en sämre hand som synar. Tror dock oftast att vi vinner handen med en bet, och då slipper vi ju visa våran hand också, alltid ett + :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: blev en konstig mening. Tror han menar att det inte ser ut som rangen är full av bluffar så fort en bräda är lite obehaglig så man får inte massa highcard-syner hela tiden.

 

När man ser på HHs ser det inte ut som allt är light VB, en del ser bara ut som dumma bets. Svårt att veta hur ofta du tex är tom när man inte ser helheten men kan ju vara något att tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt ord! Och ytterliggare kommentar till marcus som jag inte tänkte på var att det ser ut som att du värdebettar på ett visst sätt och bluffar på ett annat. Svaret har ju bara du men något mer att tänka på kanske. Inte bara ur balans-aspekt. Generellt vet spelare hur ett värdebet ser ut, så pass att man kan få häpnadsväckande folds om man "värdebettar" tom tre gator. Typ, svag kicker/andrapar slår en bluff men inte ett värdebet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första och andra kunde checkat river, annars bra spel, rätt spel första ocm du vet nåt om motståndet...

 

Hej Redtyg. Tack för dina synpunkter. Du har helt rätt, ett bra alternativ är att checka bakom båda händerna eftersom jag ju uppenbarligen har fint sd-värde och i många fall bara betar bort händer jag slår.

 

sorry missa att du var i possition hela tiden, på den nivån hade jag spelat liknande, möjligen checka bakom med A9.

 

Jag gillar nog faktiskt betet med A9 mer än det med KQ. I handen med A9 kommer motståndaren ha några K-händer med pipor som kan tänkas vilja syna medan det i handen med KQ nästan enbart är QJ. I båda händerna finns det ju fint läge för en kreativ motståndare att checkraisa ihjäl mig, vilket nästan är det huvudsakliga som talar för check så här i efterhand.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($1,196)

BB ($844)

UTG ($781)

CO ($254)

BTN ($1,110)

 

Dealt to Hero A Q

 

fold, fold, BTN raises to $11.50, Hero raises to $39, fold, BTN calls $27.50

 

FLOP ($82) 5 Q T

 

Hero bets $52, BTN calls $52

 

TURN ($186) 5 Q T A

 

Hero bets $132, BTN calls $132

 

RIVER ($450) 5 Q T A 6

 

Hero bets $268, BTN raises to $887 (AI), Hero

 

Man blir lätt lite blind när man ser topp 2 i 3bettad pott.

Men när du bettar rivern, vad kommer han syna med som är sämre...

Förutom 2par som jag tror han skulle betta rivern med iaf, dessutom så skulle han nog betta ett gäng med missade drag.

Enda orsaken till att betta rivern där är om det är en stationsfisk som synar för brett och aldrig bluffar... ;)

Dessutom slipper du en jobbig situation, det är ganska djupt ni sitter.

 

:-P

 

Hej Nallefia. Tack för ditt inlägg. Jag skriver lite om den handen och mina tankar kring riverspelet i ett tidigare inlägg, och vidhåller att jag vill beta. Nu har jag ju iofs ruter A själv, men det finns några esshänder som han vill syna med och även några sämre tvåpar att kräma värde ur. När det sedan gäller riverbeslutet undrar jag fortfarande hur ni brukar tänka kring er egen range och ur vilken man med vissa händer måste syna med just för att man är i toppen. Det anknyter lite till det Okocha skriver att om man värdebetar light kommer man få lite höjningar emot sig, vilket ju gör att motståndarna kommer kunna exploatera sönder mig om jag även viker det som jag anser vara toppen av rangen. Nu är det väl förvisso lite oklart om topptvå bör anses vara i toppen då jag kommer kunna ha set, stege och färg också. Lite oklar i tankarna även där.

 

???

 

menar du sista den tycker jag är självklar att ta betalt för, särskilt om du har nån slags slask image, alla pockets kommer syna...

 

Jag förstår inte riktigt vilken hand du menar här. Skriv gärna det så ska jag försöka förklara hur jag tänker.

 

ja då blev det helt plötsligt en lätt fold istället :)

 

fortfarande lite vem det är men 95% fold, särskilt om färg gick in.

 

Ja, bakdörrsfärgen sitter mycket riktigt och det finns ju definitivt ett antal hjärterfärger i hans range där.

 

Jag gillar att du värdebetar light! En av de större svagheterna hon många spelare imo är att de värdebetar för lite. Att vb light leder också som du säger till att man får mycket mer folds och att man därför kan bluffa mycket mer. Gillar alla tre händerna du postade nu, hade eventuellt kunnat tänka mig att checka A9 bakom då jag inte riktigt kan se en sämre hand som synar. Tror dock oftast att vi vinner handen med en bet, och då slipper vi ju visa våran hand också, alltid ett + :)

 

Hej igen DickNiaz. Tack för att du skriver. Jag håller med dig kring värdebets rent generellt. Min tanke är också att jag kommer kunna få lite fler folds av i huvudsak enparshänder de gånger jag är ute på äventyr.

 

Torde rimligen vara raka motsatsen.

 

Hej Level. Tack för ditt inlägg. Intressant att du tänker tvärtom. Det skulle vara roligt om du vill skriva lite mer utförligt.

 

man får många riverraisar om man vbetar light :(

Hej okocha. Tack för att du skriver. Ja, det är ju definitivt den andra sidan av myntet. Nu är det inte så himla stor del av spelarbasen som checkraisebluffar särskilt mycket, men kan tänka mig att jag skulle få gråa hårstrån ganska fort mot spelare som är så pass skickliga som dig och de spelare som du möter regelbundet. Om jag nu förstått saken rätt vill säga :)

EDIT: blev en konstig mening. Tror han menar att det inte ser ut som rangen är full av bluffar så fort en bräda är lite obehaglig så man får inte massa highcard-syner hela tiden.

 

När man ser på HHs ser det inte ut som allt är light VB, en del ser bara ut som dumma bets. Svårt att veta hur ofta du tex är tom när man inte ser helheten men kan ju vara något att tänka på.

 

Hej Trillske. Tack för ditt inlägg. Jag håller med dig här. Känns en del som att jag betar de två översta händerna bara för betandets skull utan någon direkt tanke. Jag vet att jag undermedvetet har något slags balanstänk med i bilden när jag väljer att beta, men det är en alldeles för outtänkt strategi för att vara försvarbar.

Som trillske sa.. När man värdebetar light så har man mindre polarizerad (rätt ord?) range, och kan därför bluffa mer trovärdigt i fler spots. Lättare för fi att hjältesyna om han vet att du har nuts eller ingenting.

Ja, så är min tanke, men som jag skrev i min första post är det fullt möjligt att jag tänker snett. Är väldigt nyfiken på hur Level resonerar. :)

 

----

 

Jag hade inte så gott om tid för att skriva. Är en person med väldigt långsam tankeprocess, varför jag hade behövt ägna mer energi för att det skulle bli så bra som möjligt. Glad för att det blev lite action i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt ord! Och ytterliggare kommentar till marcus som jag inte tänkte på var att det ser ut som att du värdebettar på ett visst sätt och bluffar på ett annat. Svaret har ju bara du men något mer att tänka på kanske. Inte bara ur balans-aspekt. Generellt vet spelare hur ett värdebet ser ut, så pass att man kan få häpnadsväckande folds om man "värdebettar" tom tre gator. Typ, svag kicker/andrapar slår en bluff men inte ett värdebet.

 

Om du tänker betstorlekar så är har jag lite olika tänk beroende om det är 3betat och inte 3betat samt att jag varierar storleken beroende på textur. Är dock definitivt något som är värt att tänka på och på intet sätt fullt utvecklat i mitt spel. I denna hand höll jag på att tappa tiden så det blev 3/4-knappen, vilket sedan satte tonen för resten av handen. Normalt kör jag drygt halvpott flopp och tar det därifrån. Har dock större size på brädor med färgdrag och stegdrag så helt obalanserat är det nog inte.

 

Tycker händerna ser bra ut. Hatar dock 3betten med JT och tycker du våldtar AA handen. Men de andra händerna är absolut inte för light att gå river med.

Hej Lolomgsiick. Tack för att du skriver dina synpunkter!

 

Jag håller med om J10 och det är väl knappast någon hand jag 3betar ofta mot CO. Det är dock endast preflopspelet jag inte gillar. Tycker om den post även om betstorlekarna kunde varit mindre.

 

AA-handen blev ju lite speciell eftersom jag ju nästan aldrig kör 4bet på knappen, men som spelat preflop tycker jag personligen att den är fin post. Skulle ju knappast ge upp för donken med mina bluffar utan reads.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej okocha. Tack för att du skriver. Ja, det är ju definitivt den andra sidan av myntet. Nu är det inte så himla stor del av spelarbasen som checkraisebluffar särskilt mycket, men kan tänka mig att jag skulle få gråa hårstrån ganska fort mot spelare som är så pass skickliga som dig och de spelare som du möter regelbundet. Om jag nu förstått saken rätt vill säga :)

skrev mest för att väldigt tunna värdebets är en av anledningarna till att jag spelar lägre nu :-) men du verkar ha koll på de exploativa aspekterna som uppstår i det läget så då äre ganska lugnt. AJ @ QQxJx nån sida bak och möjligen A9 @ KJxAx är spots där du väldigt ofta blir omslagen på högre nivåer om du har tendenser till att vbeta för tunt (vilket AJ/A9 är borderline att vara i min värld)

 

gl med spelet så ses vi vid borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrev mest för att väldigt tunna värdebets är en av anledningarna till att jag spelar lägre nu :-) men du verkar ha koll på de exploativa aspekterna som uppstår i det läget så då äre ganska lugnt. AJ @ QQxJx nån sida bak och möjligen A9 @ KJxAx är spots där du väldigt ofta blir omslagen på högre nivåer om du har tendenser till att vbeta för tunt (vilket AJ/A9 är borderline att vara i min värld)

 

gl med spelet så ses vi vid borden

 

Ok, tack återigen för åsikterna. Mycket värt när ni som uppenbarligen har mer skills är inne och bidrar, med vad det än kan vara.

 

---

 

Har spelat en jobbig session där jag återigen grävde ett hål från början och fick kämpa hårt för att hitta minibacket. Har väl fått smaka på lite sämre varians samtidigt som jag gjort ett par helt horribla bluffar mot de som är allra mest postflopnittiga på 2.5/5. De spelare som verkligen bara sitter och väntar in väldigt bra händer, på sätt och vis beundrar jag dem och deras tålamod. Jag har inte det riktigt.

 

---

 

Här är ju en spewig hand där jag väl ändå tycker att riverspelet är rätt ok, då jag inte ser så många kungar han tar samma turnlinje med, därmed inte sagt att jag ska berserksyna omslaget. Det är alltid tunga grejer där och reppar ju uppenbarligen väldigt tunt:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($1,829)

BB ($992)

UTG ($492)

CO ($885)

Hero ($1,189)

 

Dealt to Hero Q:club: 2:club:

 

fold, fold, Hero raises to $14.37, fold, BB calls $9.37

 

FLOP ($31.24) 5:heart: K:club: 2:heart:

 

BB checks, Hero bets $23.43, BB calls $23.43

 

TURN ($78.10) 5:heart: K:club: 2:heart: 5:club:

 

BB checks, Hero bets $58.57, BB raises to $190, Hero calls $131

 

RIVER ($458) 5:heart: K:club: 2:heart: 5:club: K:diamond:

 

BB bets $290, Hero raises to $961 (AI), BB calls $474 (AI)

 

BB shows 2:spade: 2:diamond:

(Pre 63%, Flop 95.8%, Turn 97.7%)

 

Hero shows Q:club: 2:club:

(Pre 37%, Flop 4.2%, Turn 2.3%)

 

BB wins $1,972

 

---

 

Denna spelare jobbade kring 70 % av händerna och ägde mig gång på gång. Hade försökt bluffa flera gånger med liknande size så körde på samma.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

BB ($1,052)

($1,000)

UTG ($987)

Hero ($2,118)

CO ($1,401)

 

BB posts (SB) $2.50

 

Dealt to Hero J:spade: J:club:

 

fold, Hero raises to $17.50, fold, BB calls $15, fold

 

FLOP ($40) 8:diamond: 9:spade: 6:spade:

 

BB checks, Hero bets $30, BB calls $30

 

TURN ($100) 8:diamond: 9:spade: 6:spade: 2:club:

 

BB checks, Hero bets $75, BB calls $75

 

RIVER ($250) 8:diamond: 9:spade: 6:spade: 2:club: 6:heart:

 

BB checks, Hero bets $187, BB calls $187

 

BB shows 6:club: K:club:

(Pre 31%, Flop 20.1%, Turn 11.4%)

 

Hero shows J:spade: J:club:

(Pre 69%, Flop 79.9%, Turn 88.6%)

 

BB wins $610

 

---

 

Fick väldigt hård kritik av min motståndare för preflopspelet i denna hand. Brukar väl generellt inte höja så här torra brädor, men min motståndare är väldigt tight preflop.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

Hero ($1,000)

($1,391)

UTG ($1,056)

UTG+1 ($663)

CO ($1,066)

 

Hero posts (SB) $2.50

 

Dealt to Hero 4:spade: 2:spade:

 

UTG calls $5, fold, fold, Hero calls $2.50, raises to $20, UTG calls $15, Hero calls $15

 

FLOP ($60) J:diamond: 2:heart: 4:club:

 

Hero checks, bets $45, UTG folds, Hero raises to $157, calls $112

 

TURN ($375) J:diamond: 2:heart: 4:club: 2:diamond:

 

Hero bets $281, calls $281

 

RIVER ($937) J:diamond: 2:heart: 4:club: 2:diamond: 4:diamond:

 

Hero bets $541 (AI), calls $541

 

Hero shows 4:spade: 2:spade:

 

Hero wins $2,005

 

---

 

Extremt sällan jag håller på med hjältesyner och sånt, men här fick det bli en. Förespråkas bet turn?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

BB ($992)

($1,764)

UTG ($178)

UTG+1 ($222)

Hero ($2,264)

 

BB posts (SB) $2.50

 

Dealt to Hero 5:spade: 6:spade:

 

UTG calls $5, fold, Hero raises to $18.12, BB raises to $91.24, fold, fold, Hero calls $73.12

 

FLOP ($192) 5:heart: 2:spade: J:heart:

 

BB bets $105, Hero calls $105

 

TURN ($402) 5:heart: 2:spade: J:heart: 9:spade:

 

BB checks, Hero checks

 

RIVER ($402) 5:heart: 2:spade: J:heart: 9:spade: 7:club:

 

BB bets $796 (AI), Hero calls $796

 

BB shows K:spade: A:diamond:

(Pre 59%, Flop 22.8%, Turn 11.4%)

 

Hero shows 5:spade: 6:spade:

(Pre 41%, Flop 77.2%, Turn 88.6%)

 

Hero wins $1,980

 

---

 

Ok float och bluff? Bör man använda sig av en annan size för att ha lite överbetsalternativ på river? Funderar även om det kan vara mer enhetligt för min range att syna turn och stoppa alla rivers, hur skulle det spelet vara?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

($994)

Hero ($2,034)

 

Hero posts (SB) $2.50

 

Dealt to Hero T:spade: A:diamond:

 

Hero raises to $12.50, raises to $37.50, Hero calls $25

 

FLOP ($75) 9:diamond: 3:spade: J:diamond:

 

bets $55, Hero calls $55

 

TURN ($185) 9:diamond: 3:spade: J:diamond: 6:diamond:

 

bets $125, Hero raises to $285,

 

---

 

Allt som allt en dålig prestation i dagens lir. Nya tag en annan dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ushiamej vilken hemsk pokerdag. Precis allt har gått fel lagom tills jag börjat känna på 2.5/5. Är inte alls omöjligt att jag är förlorande redan på denna nivå, men det är ju roligare om man i alla fall får en chans. Började med att bli översetad nästan första handen och på den vägen fortsatte det. Gjorde också ett antal bluffar som samtliga blev nedsynade. Mötte bland annat någon jag tror är en reg som över 800 händer foldar 4 % mot 3bet och som var totalt odödlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ushiamej vilken hemsk pokerdag. Precis allt har gått fel lagom tills jag börjat känna på 2.5/5. Är inte alls omöjligt att jag är förlorande redan på denna nivå, men det är ju roligare om man i alla fall får en chans. Började med att bli översetad nästan första handen och på den vägen fortsatte det. Gjorde också ett antal bluffar som samtliga blev nedsynade. Mötte bland annat någon jag tror är en reg som över 800 händer foldar 4 % mot 3bet och som var totalt odödlig.

 

Råkade felläsa några händer häromdan :)

 

Heter du samma på Svs?

 

Har mött nåt liknande iaf, men finns många liknande ;)

 

Blir väl det i helgen kanske, ingen verkar vilja ha gratis pengar i kontanter...

 

Måste gjort nåt dumt nångång som ja förträngt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ok, tack återigen för åsikterna. Mycket värt när ni som uppenbarligen har mer skills är inne och bidrar, med vad det än kan vara."

 

Var inte så säker på det :) de med skills läser och håller sen käften :) finns nåt som kallas GTO, sammanfattning försöka vinna/förlora så få bb/100

 

Tyvärr dödar raken mkt av av den lilla spelarbas som finns kvar på låga nivåer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade felläsa några händer häromdan :)

 

Heter du samma på Svs?

 

Har mött nåt liknande iaf, men finns många liknande ;)

 

Blir väl det i helgen kanske, ingen verkar vilja ha gratis pengar i kontanter...

 

Måste gjort nåt dumt nångång som ja förträngt :)

Ja, jag heter Markus800 på svenska spel också :)

"Ok, tack återigen för åsikterna. Mycket värt när ni som uppenbarligen har mer skills är inne och bidrar, med vad det än kan vara."

 

Var inte så säker på det :) de med skills läser och håller sen käften :) finns nåt som kallas GTO, sammanfattning försöka vinna/förlora så få bb/100

 

Tyvärr dödar raken mkt av av den lilla spelarbas som finns kvar på låga nivåer...

Ja, det är väl något jag mer eller mindre förutsätter att spelare som lagt ner mycket energi och kanske även pengar på att optimera sitt spel knappast slänger omkring sin kunskap till höger och vänster. Därför blir jag också glad när någon lägger ner energi på att skriva i dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knackar bakom Q2cc på turn.

 

Synar hellre Ad10x och skeppar över alla rivrar.

 

Hej tordi. Tack för att du skriver.

 

Ja, Q2-handen är nog så överslaktad som det bara går, även om jag som sagt tycker riverbluffen är det minst dåliga. Tror att det skulle vara en ok linje att checka bakom redan på floppen, men annars gillar jag också din tanke att checka bakom på turn hellre än att beta.

 

A10 är nog syn turn och skepp river det bättre alternativet för att hålla ihop lite. Öppnar ju upp för saker jag absolut inte vill bli utsatt för i och med raisen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en välbehövlig paus igår kväll eftersom jag misstänkte att mitt spel hade blivit väldigt lidande av misärsessionen på förmiddagen. Tog ut en liten slant som tröst, men är fast besluten att fortsätta kämpa. Kanske tar några händer på 2/4 för att repa mig från den styvmoderliga kärleken som 2.5/5 visade mig senast. Självförtroende och trygghet i vad man gör är ofta svårare att behålla efter en väldigt dålig session, även om jag är brutalt medveten om att många får uppleva betydligt längre perioder av negativ varians. Haken i det hela är ju när man själv är osäker på huruvida det är just varians eller om man helt enkelt inte hänger med rent kunskapsmässigt. Det får tiden utvisa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tillägga att jag gillar riverspelet. Gillar flopcb mer än knackbakom även om båda känns bra.

 

A10 handen synar jag turn med typ hela min range. Så känns rätt naturligt att AdX finns i penselrangen på river när jag nu tagit mig dit.

 

Tack ännu en gång.

 

---

 

Blir inget spel ikväll då jag är i stort behov av sömn. Tänkte att jag ändå skulle bjuda på den senaste tidens största vinst- och förlustpotter på respektive nivå:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($1,281)

Hero ($1,628)

UTG ($1,000)

CO ($1,101)

BTN ($797)

 

Dealt to Hero A:heart: J:heart:

 

UTG raises to $15, CO calls $15, fold, fold, Hero calls $10

 

FLOP ($47.50) T:heart: 5:heart: K:heart:

 

Hero checks, UTG checks, CO bets $35.62, Hero raises to $124, UTG folds, CO calls $89.05

 

TURN ($296) T:heart: 5:heart: K:heart: 8:heart:

 

Hero bets $148, CO calls $148

 

RIVER ($593) T:heart: 5:heart: K:heart: 8:heart: 9:club:

 

Hero checks, CO bets $296, Hero raises to $1,340 (AI), CO calls $516 (AI)

 

Hero shows A:heart: J:heart:

 

Hero wins $2,205

 

---

 

Den här går av någon anledning inte att konvertera. Mår illa när jag ser Markus800 syna av riverkulan, herrejisses.

 

***** Hand History for Game 1816177213 ***** (Boss)

$500.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, September 03, 07:08:42 ET 2012

Table TVbord 8 (Real Money)

Seat 4 is the button

Seat 1: Cortez ( $665.28 USD )

Seat 2: Markus800 ( $2411.97 USD )

Seat 3: ( $0.00 USD )

Seat 4: Hamburgare ( $2040.50 USD )

Seat 5: ( $0.00 USD )

Cortez posts small blind [$2.50 USD].

Markus800 posts big blind [$5.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Markus800 [ 5h 5d ]

Hamburgare raises [$17.50 USD]

Cortez folds

Markus800 calls [$12.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 5s, 6c, 2d ]

Markus800 checks

Hamburgare bets [$28.12 USD]

Markus800 raises [$98.42 USD]

Hamburgare calls [$70.30 USD]

** Dealing Turn ** [ 7h ]

Markus800 bets [$175.75 USD]

Hamburgare raises [$615.13 USD]

Markus800 calls [$439.38 USD]

** Dealing River ** [ Ks ]

Markus800 checks

Hamburgare bets [$1309.45 USD]

Markus800 calls [$1309.45 USD]

Hamburgare shows [8s, 9s ]

Hamburgare wins $4068.50 USD from main pot

 

---

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

SB ($796)

BB ($513)

Hero ($1,968)

BTN ($1,563)

 

Dealt to Hero K:spade: 8:spade:

 

Hero raises to $14, BTN calls $14, fold, fold

 

FLOP ($34) J:heart: 3:club: 5:spade:

 

Hero bets $25.50, BTN calls $25.50

 

TURN ($85) J:heart: 3:club: 5:spade: T:club:

 

Hero bets $63.75, BTN calls $63.75

 

RIVER ($212) J:heart: 3:club: 5:spade: T:club: A:diamond:

 

Hero bets $144, BTN raises to $288, Hero raises to $1,865 (AI), BTN calls $1,172 (AI)

 

Hero shows K:spade: 8:spade:

(Pre 16%, Flop 5.2%, Turn 0.0%)

 

BTN shows A:club: A:spade:

(Pre 84%, Flop 94.8%, Turn 100.0%)

 

BTN wins $3,117

 

---

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

SB ($1,130)

BB ($1,233)

Hero ($2,053)

CO ($927)

BTN ($1,526)

 

Dealt to Hero 3:heart: 3:spade:

 

Hero raises to $14, fold, BTN calls $14, SB calls $12, BB calls $10

 

FLOP ($56) K:spade: 5:club: 3:club:

 

SB checks, BB checks, Hero bets $42, BTN folds, SB calls $42, BB calls $42

 

TURN ($182) K:spade: 5:club: 3:club: K:diamond:

 

SB checks, BB checks, Hero bets $136, SB calls $136, BB raises to $728, Hero calls $591, SB folds

 

RIVER ($1,774) K:spade: 5:club: 3:club: K:diamond: 4:spade:

 

BB bets $449 (AI), Hero calls $449

 

Hero shows 3:heart: 3:spade:

(Pre 49%, Flop 69.9%, Turn 84.1%)

 

BB shows K:club: T:club:

(Pre 51%, Flop 30.1%, Turn 15.9%)

 

Hero wins $2,658

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...