Gå till innehåll

Hur fan kan damer i kåk vinna över kungar?


Helsingborg

Recommended Posts

Böcker är bra men det som är avgörande är speltimmar. Allt handlar om att spela sjkälv. Att följa en bok slaviskt är fail då en vinnande spelare enligt mig är en som anpassar sig efter strukturen och inte följer regler rent maniskt.

 

Enda idolen jag har inom poker är Sklansky. Han vet vad han snackar om.

 

Regelboken kan iofs vara bra att läsa innan man börjar nöta händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, visst alla var vi nybörjare men .............. när man är dryg och beter som en obstinat tonåring är det fan fair game. Men men, denna tråden gjorde min kväll i.a.f. _

 

/#LOUDmouth#

 

Det är lugnt du vet jag har sån skill. Sitter du med set ess så skillar jag upp ett par i tvåor och kammar hem hela potten.

 

Jag är bäst i VÄRLDEN YEE MAN YEE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag flyttade tråden eftersom den inte passade i handanalysdelen. Att flytta till nybörjardelen var inte helt genomtänkt eftersom det är silkesvantar på där. Nu får den bo här i Texas.

 

Det var helt klart ett beginnerfailure där att mova the thread till nybörjardelen.

 

Jag hr bara två epic tips att ge innan jag sättermig ner och grindar NL1000 och sätter hellmuth på tilt så att jag gainar värde.

EN liten hjälpande video to all the noobs.

 

 

och när ni foldar för bluffen och ger mig cashen så kan ni lyssna på denna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...