Gå till innehåll

Betta på Bolt 200m?


Recommended Posts

Så gott som given vinnare skulle jag tro om inte han skadar sig.

Dock har bet365 1.16 i odds så känns nästan väl klent för att slänga in en bet. Blir ju knappt någon vinst om man vinner.

Kommer ni betta eller har ni hittat någon sida med bättre odds?

 

Edit: Hitta http://www.oddschecker.com/olympics/athletics/mens/200m/winner

Spelar aldrig på sportbetting så har ingen koll på vilka sidor man ska använda sig av :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ej, men vr ger 2,88ggr på betfair, fick det till 4 ggr innan 100m fyi. Tror personligen Bolt går in på 19,05-10

 

Ok. Men han har väl visat att han är favoriten så svårt att hitta bra odds nu. Vet inte om det är värt att satsa cash på han när oddsen blivit så låga jämnfört mot tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligheten till nytt vr är givet, baserat på att Bolts nuvarande form är i paritet med hans dåvarande (se 100m med missad start), samt att Blake kommer pressa honom hela vägen . Blakes pr är väl 19,24-26 ngt. Det skulle vara förvånade om dom inte går under 19,40 åtminstone. Själv springer jag knappast under 1min, då jag slet av en hälsena i början av sommaren, för jag ponerar att ni var intresserade av jag delgav er min kapacitet i sammanhanget:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...