Gå till innehåll

Reload till alla aktiva Redbetspelare!


Redbet

Recommended Posts

Lite generositet i sommarvärmen har väl aldrig skadat?

 

Nu ger vi bort reloadbonusar till alla våra AKTIVA(!) spelare. Det finns tre olika att välja på;

 

Bonus 50 - sätt in €50 få €50 (min. insättning: €50)

Bonus 100 - sätt in €100 få €100 (min. insättning: €100)

Bonus 200 - sätt in €200 få €200 (min. insättning: €200)*

 

För att ta del av bonusen och för att få lite mer liv i tråden så vill vi även att du postar årets, enligt dig, poker/sommar 2012 låt (youtube).

 

1. Sätt in €50-€200 beroende på vilken bonus du vill ha

2. Posta ditt Redbetnick** i tråden samt din poker/sommar 2012 låt

3. Vi aktiverar bonusen på ditt konto

 

Har du inget konto på Redbet är du självklart välkommen att bidra med årets, enligt dig, sommar/poker 2012 låt ändå!

 

Öppnar du konto på Redbet tar du istället del av vår välkomstbonus på 200% upp till €1,000!

 

*Alla bonusarna är aktiva i 60 dagar och de betalas ut när du har rejkat €250, €500 eller €1,000 (20% release rate).

**Vill du inte skriva ditt nick i tråden av någon anledning går det bra att skicka PM.

 

Detta erbjudandet gäller fram till och med den 12e augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för besked - jag depositar på stubben!

 

Pinsamt lång väntan på svar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Jag som har hand om forumet här på Pf har sedan i torsdags förra veckan varit ledig och helt missat att det kommit "notification email" till mig (brukar i vanliga fall svara hemifrån).

 

Nedan har jag listat lite saker som redogör hur du/ni kan kontrollera att vi hanterar spelares pengar i linje med de regler som finns samt för spelarnas säkerhet.

 

  • Alla spelarmedel hålls i separata konton och redogörs i våra kvartals och årsrapporter.
  • Vi är licensierade av Malta (LGA) och skulle vi inte göra detta skulle vi bli av med vår licens.
  • Vi ligger på First North och vi har en omsättning på cirka 100 miljoner SEK per år. Länk här till vår senaste Q1 rapport.
  • Vårt moderbolag äger och driver förutom Redbet Gaming Ltd. även Optibet i Riga och vi har i koncernen över 100 anställda.

 

Vi vet att det har hänt en hel del riktigt olyckliga historier för spelare på senare tid med andra bolag som även dem är licenserade på Malta samt är börsnoterade i Sverige. Det spelare egentligen borde göra i lägen då bolag spenderat deras medel är att tillsammans gå till polisen / interpol för företaget/n har ju defacto stulit spelarnas pengar. De har garanterat dem deras pengar vid insättning och sedan tagit dem och dragit ("spenderat dem").

 

Vi förstår och tycker det är bra att ni spelare ifrågasätter hur vi hanterar era medel. Är detta något ni vill diskutera mer så har vi en egen tråd för detta här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Pinsamt lång väntan på svar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Jag som har hand om forumet här på Pf har sedan i torsdags förra veckan varit ledig och helt missat att det kommit "notification email" till mig (brukar i vanliga fall svara hemifrån).

 

Nedan har jag listat lite saker som redogör hur du/ni kan kontrollera att vi hanterar spelares pengar i linje med de regler som finns samt för spelarnas säkerhet.

 

  • Alla spelarmedel hålls i separata konton och redogörs i våra kvartals och årsrapporter.
  • Vi är licensierade av Malta (LGA) och skulle vi inte göra detta skulle vi bli av med vår licens.
  • Vi ligger på First North och vi har en omsättning på cirka 100 miljoner SEK per år. Länk här till vår senaste Q1 rapport.
  • Vårt moderbolag äger och driver förutom Redbet Gaming Ltd. även Optibet i Riga och vi har i koncernen över 100 anställda.

 

Vi vet att det har hänt en hel del riktigt olyckliga historier för spelare på senare tid med andra bolag som även dem är licenserade på Malta samt är börsnoterade i Sverige. Det spelare egentligen borde göra i lägen då bolag spenderat deras medel är att tillsammans gå till polisen / interpol för företaget/n har ju defacto stulit spelarnas pengar. De har garanterat dem deras pengar vid insättning och sedan tagit dem och dragit ("spenderat dem").

 

Vi förstår och tycker det är bra att ni spelare ifrågasätter hur vi hanterar era medel. Är detta något ni vill diskutera mer så har vi en egen tråd för detta här.

 

För någon dag sedan släpptes Redbet Holding AB's halvårsrapport.

 

Ta en titt om ni är nyfikna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...