Gå till innehåll

EMOP Barcelona (13-16 September 2012)


Redbet

Recommended Posts

Det är säkert många här som är sugna på EMOP Barcelona, enligt många EMOP's absolut bästa stopp. Det är även i Barcelona som EMOP, två gånger i rad, har slagit rekord i antal deltagare (455 förra året).

 

Inköpet till denna turnering är som vanligt €1,100. Är du inte beredd att betala så mycket finns det mängder av sätt att ta sig dit helt gratis!

 

Läs mer om eventet här.

 

1 - Sprint Challenge Turneringar:

 

Varje torsdag i augusti kan du kvala in till EMOP Barcelona utan att betala. Allt du behöver göra är att spela in VIP poäng för att vara med i turneringarna.

 

SC - EMOP Barcelona 100m VIP100 Onsdag - 2012-08-08 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 200m VIP200 Onsdag - 2012-08-15 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 400m VIP400 Onsdag - 2012-08-22 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 800m VIP800 Onsdag - 2012-08-29 20:15 CET

 

Antalet VIP-poäng räknas från den 1 augusti 00:00 CET fram till starten av varje tävling. Du måste alltså spela in 100 VIPs innan den 8e för att kunna spela den. Vet du inte hur många poäng du har samlat in så kontakta vår support.

 

 

2 - Dagliga satelliter, åk till EMOP Barcelona för endast €2!

 

Känner du att €75/€150 är lite för mycket att spendera på ett EMOP-kval och du kanske inte lyckats få ihop de antal VIP-poäng du behöver för att spela Sprint Challenge, så går det varje dag satelliter som kan ta dig till Barcelona för endast €2!

 

 

3 - Kvala direkt genom veckofinalerna

 

EMOP Barcelona Tisdagar 20:40 CET - inköp: €75, två paket garanterade*

EMOP Barcelona Torsdagar 20:40 CET - inköp: €75, två paket garanterade*

EMOP Barcelona Söndagar 20:40 CET - inköp: €150, två paket garanterade*

 

*Antalet garanterade paket kan ändras

 

Kvalar du via Redbet garanterar* vi även Dubbel Bubbel Garanti och vi står självklart för drickan under tiden du spelar.

 

*Dubbel Bubbel Garanti gäller när du har spelat in minst 200 VIP poäng 30 dagar innan eventet börjar samt om du bär Redbet patch/t-shirt under eventet.

 

ÖPPNA KONTO OCH BÖRJA SPELA REDAN IDAG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer ni sköta dryckessidan bättre denna gång i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer på sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite småbesviken över servicen och var grymt avundsjuk på mig som hade det riktigt bra via en konkurrent! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer ni sköta dryckessidan bättre denna gång i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer på sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite småbesviken över servicen och var grymt avundsjuk på mig som hade det riktigt bra via en konkurrent! ;)

 

Jag kommer personligen vara på plats i Barcelona även denna gången och ska verkligen göra mitt bästa så att ingen av våra spelare behöver sitta törstiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...