Gå till innehåll

Poker i Växjö


radicalen

Recommended Posts

Hej!

 

Vet inte om jag lägger in detta i rätt ämne nu men mod kan väl flytta isåfall.

 

Jag är 24 år och många känner säkert igen mitt nick från SVS, spelar där nu under annat nick dock. Har sedan länge dragit ifrån polarna vad gäller pokern så därför söker jag mig hit.

 

Jag letar nu efter lite folk från Växjö eller omnejd som har lust att dra ihop lite livespel då o då och också kanske dra lite onlinelir tillsammans, kunde vara kul att ha lite grindpolare som man träffar IRL och inte bara på skype.

 

Jag lirar själv ganska högt men för mig spelar det ingen roll vilken blindsnivå ni lirar, kan vara kul o bara lira lite ihop.

 

Hör av er ni som tycker detta skulle vara skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är fortfarande skyldig folk pengar sen senaste gången du skulle träffa nya "pokervänner".

 

Haha, komiskt :-D

 

Bra svar till en allvarlig anklagelse, eller inte.

 

Om du vill någon ska ta dig seriöst efter detta får du nog bemöda dig att förklara var detta påstående kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra svar till en allvarlig anklagelse, eller inte.

 

Om du vill någon ska ta dig seriöst efter detta får du nog bemöda dig att förklara var detta påstående kommer ifrån.

 

Ja, du som är så intresserad av detta så jovisst kan jag väl svara. Vi kan väl börja med nr 1. Det var inte jag som letade så kallade "pokervänner" utan smekts vänner får vi väl säga i det här fallet som kontaktade mig och ville prata på Skype/msn och ev mötas upp för att lira ihop osv vilket jag tyckte var skoj. Alltså sammanfattning: jag letade inte "pokervänner", de letade upp mig. Nr.2 när jag kom dit och vi hade lirat ett tag insisterade de på att vi skulle spela något spel jag aldrig sett förut om pengar, jag var mkt tveksam men gick med då alla skulle vara med. Den enda som förlorade var jag, hans alla andra polare plussade och jag var mkt misstänksam om fusk då bara han var dealer ( har hänt mig förut då jag varit naiv tidigare). Alltså sammanfattning: inga pengar jag lånat eller snott av någon som smekt verkar vilja få det till, utan jag kände mig lurad och ville då inte ge pengarna helt enkelt. Nr.3 smekt, ska jag dra upp en massa annat skit ni sysslar med så vi kör en pajkastning här eller? Jag känner inget agg eller behov att göra detta, men jag kan dra igång lite disskussioner som säkert skulle intressera folk här. Ganska uppenbart att du försöker få mig o se ut som en idiot här och att min integritet ifrågasätts, det kommer jag inte acceptera. P.s blev kasst skrivet då jag skriver från mobil. Var detta tillräckligt bra svar för dig??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...