Gå till innehåll

Poker Coaching, vart vänder man sig?


Lassis

Recommended Posts

Tjo! Letar efter nån bra pokercoaching-sajt, det verkar ju finnas en del men jag får ingen överblick på dom som finns. Dock skulle jag verkligen föredra en svensk som coach.

 

Spelar CG upp till 6manna till 90% och bara lågt spel, upp till £ 0.25/0.50 men spelar inte via nåt bankrullekrav eller så för tillfället.

 

Söker i första hand nån som kan hjälpa mig med luckorna i mitt spel som var bra för 3-4år sen men är inte vinnande längre, har inte alls spelat och hängt med dom sista åren på onlinepokern.

 

Har ni nån bra sajt att rekommendera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en del men de flesta är Engelska som du sa.

 

Prova PokerCoach.se den är svensk iaf.

 

 

Mvh

 

Har du testat den? Man vill ju gärna veta vad man signar upp på.

 

Jag hade gärna sett referenser oxå när jag går in på deras sida eftersom dom inte ens skriver ut namnen fullt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 years later...
Postad (redigerade)

Bumpar en gammal tråd. 

Finns det nån uptodate Coachingsajt för Cashgame, engelsktalande gör inget alls. 

Har testat RaiseYouEdge men jag klarar fn inte att lyssna på den där brytningen mer. Får titta 4-5ggr för att höra vad de pratar om... 

Redigerad av Lassis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger magico :

Jag har inte tagit coaching av dom och vet inte mycket mer än att folk verkar mycket nöjda med deras program, kan vara värt att kolla in:

 

Behöver en sajt dock.

De söker folk som lägger mer tid på spelet och jag har jobb och familj som kommer före.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...