Gå till innehåll

Erbjudande om poäng på Partypoker?


PokerElin77

Recommended Posts

Hej, jag är ny spelare på Partypoker genom Poker.se, och första dagen som jag registrerade mig genom att göra en insättning så stod det när jag loggade in på Partypokersidan "Play and win $1 in any real money game today and we`ll add 50 points to your accont"

Jag spelade och vann mer än en dollar denna dag men fick inga av dessa extra 50 poäng, bara de som jag tjänade själv??

I dag händer samma sak, jag loggar in och får samma meddelande, fast nu står det att jag kommer att få 100 poäng, och jag spelar och vinner mer än en dollar, men har fortfarande ej fått några poäng alls, vad är detta??

 

MVH

PokerElin77

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag är ny spelare på Partypoker genom Poker.se, och första dagen som jag registrerade mig genom att göra en insättning så stod det när jag loggade in på Partypokersidan "Play and win $1 in any real money game today and we`ll add 50 points to your accont"

Jag spelade och vann mer än en dollar denna dag men fick inga av dessa extra 50 poäng, bara de som jag tjänade själv??

I dag händer samma sak, jag loggar in och får samma meddelande, fast nu står det att jag kommer att få 100 poäng, och jag spelar och vinner mer än en dollar, men har fortfarande ej fått några poäng alls, vad är detta??

 

MVH

PokerElin77

 

Hallå??

Finns det ingen från Partypoker som kan ge mig ett svar??

 

Jag tar och tittar in i detta under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är CS, kan inte du hjälpa mig att kontakta dem då?

Jag heter lika på Partypoker som här, så de kan ju bara titta i spelhistoriken och se att jag uppfyllde villkoren båda dagarna och sedan sätta in poängen?

 

MVH

PokerElin77

 

CS "Customer Support", då du har alla uppgifter om ditt konto så är det enklast du kontaktar dom så ni kan gå igenom om varför just ditt konto inte ackrediterats dessa poäng.

 

Jag kan inte se alla uppgifter och varför du inte fått poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...