Gå till innehåll

Fototävling "sommar och poker"!


Recommended Posts

Hej alla,

 

Det är sommar och kanske inte sol, men vad gör väl det när man kan spela poker och ha kul med kompisarna? Ännu roligare blir det om man fotar sina pokeräventyr, och därför utlyser vi härmed en tävling. Den som tar det bästa fotot på temat ”sommar och poker” kommer att vinna en inträdesbiljett värd $215 till en av William Hills turneringar. Andra plats får en biljett till ett värde av $109 och tredjeplaceringen ger $33. Tävlingen startar idag och pågår till den 31 juli.

 

Vinnaren utses av William Hill.

 

Priser

1:a pris – ”$200,000 Guaranteed (token entry value -$215)” på söndagar.

2:a pris – ”Friday $60,000 Guaranteed R/A (token entry value -$109)” på fredagar

3:e pris – ”Wednesday $30,000 Gtd R/A (token entry value -$33)” på onsdagar

 

För att delta i tävlingen måste du ha ett konto på William Hill, har du inte det, kan du skaffa ett här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag hoppas på besök av diverse obskyra forumiter, så som TF, Miata, Frallan, Torax, jarne och förhoppningsvis några fler på lördag.

Ska vi se om vi inte kan få ihop något :)

 

Finns ett par "övergivna" flygplan på flygplatsen 15km härifrån... Har du en runt 500-1000m någorlunda rak sträcka i närheten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen att det får vara arrangerat och ser fram emot bredkäftens bidrag. :)

 

:mrgreen:

 

Jag med, nyfiken och rädd på samma gång.

 

:shock:

 

Eftersom jag hoppas på besök av diverse obskyra forumiter, så som TF, Miata, Frallan, Torax, jarne och förhoppningsvis några fler på lördag.

Ska vi se om vi inte kan få ihop något :)

 

Hmm, läge att steppa up ordentligt för en annan då om jag ska ha någon chans till vinst med så kompakt och degenererat motstånd.

 

Jag vill dock inte lova för mycket med tanke på att det kan bli en utmaning i sig bara att hitta en tillräckligt gränslös medhjälpare :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det får vara hur arrangerat som helst! Det är bara er egen fantasi som sätter gränsen. Ser fram emot att se era bidrag...

 

Lycka till!

 

 

Finns det några regler i övrigt förutom pokeranknytning? Typ att det inte får vara arrangerat etc? Jag har nämligen alldeles för mycket tid över och alldeles för barnslig humor!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det blev tyvärr eller kanske som tur ett par rumsrena bidrag. Först tänkte jag vara fyndig med tanke på festivalen som går av stapeln denna vecka, straight vs. damhög kåk etc. men nja. Har ett par bilder på tema "nötterna" och par i damer men näe .... :oops:

 

Motståndarna är nöten och försöker mjölka ordentligt men det är kool, blir bara mer spenande!

26b862203914233.jpg

 

Men annars flyter det på bra!

093048203914243.jpg

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi kommit fram till ett beslut i fototävlingen, och de lyckliga vinnarna av varsin inträdesbiljett till våra pokerturneringar är:

 

Guldmedalj ($200,000 Guaranteed - söndagar): #LOUDmouth#

Silvermedalj ($60,000 Guaranteed - fredagar): perros

Bronsmedalj ($30,000 Guaranteed - onsdagar): berghet

 

GRATTIS TILL ER!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...