Gå till innehåll

Skrill drar dubbla korttransaktioner flera dagar irad


Recommended Posts

Hej hej

 

Har använt mitt skrill/moneybookerskort-kort en del och varit rätt nöjd. Skulle mest kolla hur mycket jag hade på kontot då jag såg att de dragit dubbla transaktionsbelopp på mig senaste veckan. Detta är på riktigt stora kedjor, HM, el corte ingles etc och varje transfer dragits flera ggr.

 

Fruktansvärt suspekt, hoppas detta får en lösning snart. Uppdaterar er isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej

 

Har använt mitt skrill/moneybookerskort-kort en del och varit rätt nöjd. Skulle mest kolla hur mycket jag hade på kontot då jag såg att de dragit dubbla transaktionsbelopp på mig senaste veckan. Detta är på riktigt stora kedjor, HM, el corte ingles etc och varje transfer dragits flera ggr.

 

Fruktansvärt suspekt, hoppas detta får en lösning snart. Uppdaterar er isf.

 

 

Hänt för mig oxå, har mailat med dom och de säger att det ska snart vara åtgärdat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej igen. Tänkte kolla om någon har räknat på detta och kollat så att ni blivit återbetalda korrekt? Loggade in nu på skrill och kollade transaktionerna och dubletterna står som cancelled men tycker det ser ut som att pengarna frotfarande har dragits? Det står t ex

 

 

Tidigare transaktion - balance 400€.

Transaktion 1 - 10€ - balance 390€

Transktion 1 (cancelled) - 10€ - balance 380€.

 

Ser ingen "repayment" eller liknande som ska kompensera detta. Bästa hade väl varit om jag tog screenshot när pengarna är borta men tror jag missade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...