Gå till innehåll

MicroMillions #01 LASTLONGER!


WannaSeeMyPig

Recommended Posts

Hej!

 

Imorgon så drar Micro Millions igång på PokerStars och första eventet är en 0.11$ rebuy som nu, 14 timmar innan, redan har över 30 000 registrerade spelare!

 

För skojs skulle tänkte jag att de som vill får vara med på en $5 lastlonger.

 

Jag är ingen känd profil på forumet så om någon vill ta över rollen som escrow så får denne gärna göra det.

 

Skriv PokerStars nick här och skicka $5 till wsmp (Sweden, ödla)

 

Reglerna är enkla, den som kommer längst får alla dollars!

 

Skriv sedan här i tråden vilken placering du kom på

 

glglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har var det inge drag :(. Är ju inte årets turneringen men tänkte det kunde vara lite kul att se hur bra vi klarar oss i dessa massiva fält som bara har top 100 paid. Så kan ju trots allt bli lite stålar i toppen.

 

Starttiden 14:30 är ju ingen höjdare dock...

 

Edit: Nu inte ens säkert att jag själv kan spela. Jag drar upp en annan för någon MM-turnering på en söndagskväll, bör ju finnas mer intresse då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Styr upp detta till main event på micromillions? Går på söndag kväll nästa vecka med 22$ buy-in.

 

Jag är inte hemma då :(

 

Någon annan får väldigt gärna styra tills nu på söndag också, kanske för Sunday Storm MM special? Jag sticker nämligen iväg kl 10 på måndag morgon så kan bli tight med tiden att skicka stålar till vinnaren och grejs. Jag skulle kunna göra tråden om ngn trovärdig kan ta på sig rollen som escrow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte hemma då :(

 

Någon annan får väldigt gärna styra tills nu på söndag också, kanske för Sunday Storm MM special? Jag sticker nämligen iväg kl 10 på måndag morgon så kan bli tight med tiden att skicka stålar till vinnaren och grejs. Jag skulle kunna göra tråden om ngn trovärdig kan ta på sig rollen som escrow.

 

Ahh okej, men den funkar för mig med så blir det något så är jag på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...