Gå till innehåll

Vill vinna 1NL.


Helsingborg

Recommended Posts

Googla pokercoach Gordon Gecko, lägg ut lite pengar och boom så är du vinnande mellan nl100-nl400 inom ett par månader.

 

Är de verkligen så bra? personlig coaching elr nåt av kurserna du tänker på? Det finns ju så mkt gratis information på nätet / billigt via olika träningssajter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de verkligen så bra? personlig coaching elr nåt av kurserna du tänker på? Det finns ju så mkt gratis information på nätet / billigt via olika träningssajter...

 

Personlig coachning kommer alltid vara bäst men inte bara för den personliga kontakten utan mycket beror väl på att folk och speciellt här är det. :roll:

 

edit: har haft schackcoachar och de gav inte ett piss mer än en bra bok..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bytte från pokerstars till partypoker och har kört det idag. Har gått plus 4.8$ idag, något jag aldrig gjorde på pokerstars.

 

Spontant tycker jag folket verkar mycket mer som de beskrivs på olika sidor, går all in och spelar på alla möjliga kort.

Slutsatsen är att pokerstars är fullt med proffs. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnande är man om man står + efter x antal händer. Var den gränsen går kan man ju diskutera. Låt här säga för skojs skull och ur mitt perspektiv mycket 50k händer.

 

Är det inte bättre att satsa på att få en bra bb/100 istället? Oavsett antal händer spelade, dock alltid exempelvis 1000 händer minimum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte bättre att satsa på att få en bra bb/100 istället? Oavsett antal händer spelade, dock alltid exempelvis 1000 händer minimum.

 

Har man en bra bb så är man ju också vinnande så det blir väl same shit i det långa loppet, för i båda fallen måste man ju kolla över ett stort antal händer. Där större är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...