Gå till innehåll

SÖKER 6max läsning/Strategi/teori


Sunden777

Recommended Posts

Smallstakes Holdem är skriven typ 04 och har inte ens fokus på no limit spel?!?

Skit i vad Helsingborg skriver Imo och regga dig på en sida.

 

Jag antar han syftar på Small Stakes No-Limit Hold'em som är skriven av Ed Miller, Sunny Mehta och Matt Flynn. Den har några år på nacken, men den är knappast från 04 och fokus är enbart på shorthanded nlhe.

 

Jag har läst många böcker, men tycker få är särskilt bra för cash games. Tror en träningssajt ger mest valuta för pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar han syftar på Small Stakes No-Limit Hold'em som är skriven av Ed Miller, Sunny Mehta och Matt Flynn. Den har några år på nacken, men den är knappast från 04 och fokus är enbart på shorthanded nlhe.

 

Jag har läst många böcker, men tycker få är särskilt bra för cash games. Tror en träningssajt ger mest valuta för pengarna.

 

Jag menar precis vad jag skrev. Att pajasen som svarade mig inte ens vet vad boken handlar om visar väl ganska bra hur pass stor pajas han är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte ta till sig vad det står i en superb bok och bli vinnande så bör man inte hålla sig till poker öht.

 

Sluta skoja med oss, du postade ju en tråd för fyra dagar sedan om att du hade problem att bli vinnande på NL2?

smallstake.jpg

Menar du denna boken?

Jag sitter med den framför mig och den är definitivt inte om no limit spel. Slog upp en sida och fick tipset att folda TJo mot två bets men att coldcalla mot ett, hur använder jag mig av det vid no limit spel? Eller det har kanske ingen betydelse med storleken på betsen t ex?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta skoja med oss, du postade ju en tråd för fyra dagar sedan om att du hade problem att bli vinnande på NL2?

smallstake.jpg

Menar du denna boken?

Jag sitter med den framför mig och den är definitivt inte om no limit spel. Slog upp en sida och fick tipset att folda TJo mot två bets men att coldcalla mot ett, hur använder jag mig av det vid no limit spel? Eller det har kanske ingen betydelse med storleken på betsen t ex?

 

Har läst ut boken och har nu dubblat min insättning på 25dollar.

Läs boken så får du svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte ta till sig vad det står i en superb bok och bli vinnande så bör man inte hålla sig till poker öht.
Har läst ut boken och har nu dubblat min insättning på 25dollar.

Läs boken så får du svar.

:mrgreen: de stora pengarna börjar du vinna den dagen du inser att boken suger och varför den gör det. fram tills dess rekommenderar jag en lite ödmjukare inställning om du ska överleva dagens hårda forumklimat

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...