Gå till innehåll

Om en beef.


Madwett

Recommended Posts

Sen finns det ju dom som spelar på "morsans" konto som kanske inte vill outa det.

 

Och det skulle vara en anledning? Det finns en jävla massa anledningar till att hålla det anonymt, men att fusk genom att spela på ett annat konto eller att en minderårig försöker gå förbi lagen skulle vara en anledning är ju bara ren idioti.

Sprang du in i en vägg innan du "tänkte till" eller sprang du in i den redan som liten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det skulle vara en anledning? Det finns en jävla massa anledningar till att hålla det anonymt, men att fusk genom att spela på ett annat konto eller att en minderårig försöker gå förbi lagen skulle vara en anledning är ju bara ren idioti.

Sprang du in i en vägg innan du "tänkte till" eller sprang du in i den redan som liten?

 

Har du mens 365 dagar om året eller vad är ditt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du mens 365 dagar om året eller vad är ditt problem?

 

Hur många dagar han än har mens så har han ju rätt. Du kan ju inte på allvar mena att SvePof bör ha det i åtanke när de tar beslutet? Hur skulle det gynna svensk poker om förbundet hjälper minderåriga att spela poker om pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många dagar han än har mens så har han ju rätt. Du kan ju inte på allvar mena att SvePof bör ha det i åtanke när de tar beslutet? Hur skulle det gynna svensk poker om förbundet hjälper minderåriga att spela poker om pengar?

 

Givetvis inte, det skriver jag väl ingenstans heller, men det är väl knappast nåt nytt att folk lånar varandras konto, har dubbla konton eller vad det nu finns för anledning.

 

Jag ogillar dock Mr Madwetts ton som i alla inlägg är en bitterfitta av rang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många dagar han än har mens så har han ju rätt. Du kan ju inte på allvar mena att SvePof bör ha det i åtanke när de tar beslutet? Hur skulle det gynna svensk poker om förbundet hjälper minderåriga att spela poker om pengar?

Kan det inte vara så att schumme letar efter anledningar till att en del vill ha det anonymt snarare än att han argumenterar för eller mot anonymitet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det inte vara så att schumme letar efter anledningar till att en del vill ha det anonymt snarare än att han argumenterar för eller mot anonymitet?

Är väl mest bara ute efter att bråka. Är ju en självklarhet för alla att man endast får spela poker på det kontot som är i ens eget namn. De som trotsar detta och spelar i fel namn ska ju självklart bannas. Att skydda namnet på SM-vinnare pga detta argumentet är ju förstås ett rent nonsens-argument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givetvis inte, det skriver jag väl ingenstans heller, men det är väl knappast nåt nytt att folk lånar varandras konto, har dubbla konton eller vad det nu finns för anledning.

 

Jag ogillar dock Mr Madwetts ton som i alla inlägg är en bitterfitta av rang.

 

Så om det inte är något nytt är det ok?

 

Hur du gillar min ton eller inte är ganska orelevant när du postar något så korkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om det inte är något nytt är det ok?

 

Ser du mig skriva det nånstans? Jag har inget konto på Stars och kommer uppenbarligen inte spela heller däremot så är ett par skäl till att folk inte vill outa sig just att dom spelar på andras konto, har dubbla konto eller vad fan det nu kan vara.

 

Hur du gillar min ton eller inte är ganska orelevant när du postar något så korkat.

Tycker det är ganska vettigt att man kritiserar nån ordentligt och på ett moget vis istället för att kalla alla idioter som inte har samma åsikt som en själv, men det är kanske bara jag som är gammalmodig och har respekt för folks åsikter även om dom inte är som mina egna...

 

Kanske inte lätt att ha införskaffat den "kompetensen" om man inte är torr bakom öronen, vilket är en slutsats jag drar från tonen av dina inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser du mig skriva det nånstans? Jag har inget konto på Stars och kommer uppenbarligen inte spela heller däremot så är ett par skäl till att folk inte vill outa sig just att dom spelar på andras konto, har dubbla konto eller vad fan det nu kan vara.

 

Det är inget skäl eftersom det inte är OK, vad i det förstår du inte?

Sen om folk inte vill outa sig av den anledningen är totalt ointressant, eftersom det än en gång inte på något sätt är en giltig anledning.

 

Sluta spela en dum åsna nu, det finns liksom ingen mening med det.

 

I övrigt, lol på hela tråden...stor mening för att någon spelar åsna, alternativt verkligen inte förstår, men det vore riktigt sorgligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stänger den här på din begäran Schumme, och byter namn på den.

 

Men om ni båda har en trevligare ton så kanske den här aldrig hade behövts.

Skärpning där.

(Sannolikt kommer jag nu få skit för det av den som nu startade den, men men)

 

 

Edit: Har fan god lust att varna er båda, men eftersom jag är snäll idag och dessutom uppskattar er får det vara, för denna gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...