Gå till innehåll

Slaskhink's dagbok. stig på stig-helmer


Slaskhink

Recommended Posts

Börja med att borsta tänderna morgon och kväll. Sen kan du börja tänka på tandtråden...

 

gör ju det i samband med morgonduschen, medan jag även passar på att göra lite andra saker jag inte får göra i din närvaro såsom dra en runk och sjunga whitney houston-låtar;)

 

edit: hade det inte luktat så mkt kattskit på din toa hade jag passat på å käka kebab därinne oxo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CC (Cosmopol) imorn då, i sällskap av några live-spelare. år sen jag var där. minns att toaletterna var väldigt lyxiga, målet är att skita på någon av dem. hoppas det trots att det är helgen innan löning är bra trafik på cc

 

tips, va där till 6, kommer man vid 7-8 kan man få vänta ett par timmar på bord då plan 3 är stängt under sommarn, va sjuka väntelistor förra helgen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tips, va där till 6, kommer man vid 7-8 kan man få vänta ett par timmar på bord då plan 3 är stängt under sommarn, va sjuka väntelistor förra helgen

 

tack för tipset!

och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:)

 

hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för tipset!

och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:)

 

hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig

 

I Göteborg är det en skärm och när ditt namn kommer upp har du fem minuter på dig innan namnet försvinner, de ropar ej upp ditt namn i högtalare eller så utan får ha uppsikt själv. Bör fungera likadant i sthlm. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för tipset!

och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:)

 

hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig

 

Det är skärm på CC i stockholm också.

 

Ring dit en halvtimme innan och be att få ställa dig i väntelistan, gör du det 17:30 och är där och bockar av dig kl 18:00 så behöver du nog inte vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va där inatt, ganska lite folk faktiskt och mycket (kassa) regs.

 

Ja det var förhållandevis nittigt, blir nog lösare nästa helg mtp att folk får lön:)

 

Jag fick möta Dilba och programledaren för Parlamentet i Texas 20-20:)

 

Vågade mig fö inte på PLO, pga variansen då 75% av spelarna köper in för min, så det blev texas ist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var förhållandevis nittigt, blir nog lösare nästa helg mtp att folk får lön:)

 

Jag fick möta Dilba och programledaren för Parlamentet i Texas 20-20:)

 

Vågade mig fö inte på PLO, pga variansen då 75% av spelarna köper in för min, så det blev texas ist

 

Glömmer aldrig när "Programledaren för parlamentet"(som ju är roligare att skriva än hans namn) utan ironi sa till min polare på bordet att... "du kan ju inte mena att du inte raisar mer med bra händer? Det var det dummaste jag hört".

 

Senare bustar polaren "Programledaren för parlamentet" och han är vansinnig och säger att "Han gjorde en grej av det, bara för att jag är jag".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömmer aldrig när "Programledaren för parlamentet"(som ju är roligare att skriva än hans namn) utan ironi sa till min polare på bordet att... "du kan ju inte mena att du inte raisar mer med bra händer? Det var det dummaste jag hört".

 

Senare bustar polaren "Programledaren för parlamentet" och han är vansinnig och säger att "Han gjorde en grej av det, bara för att jag är jag".

 

Hehe rolig anekdot:)

Han var långt ifrån bust i lördags ialf, tror han var mest plus på bordet när han gick:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

lite allmänt skitsnack

hej dagboken, long time no see, men jag har utforskat andra forum där det snackas aningen mer poker:) jag nämner inga namn men det är bla 2+2. Min vistelse här brukar mest vara för att spana in ST's dagbok vilka TV-serier som är på tapeten. Han tipsade mig om serien The League, som jag tkr är helt fantastisk! bland de bättre serierna jag sett. den absolut bästa serien jag sett är IT Crowed.

 

Bredbandsbolaget plz kör upp en banan någonstans där solen ej lyser

påtal om serier sådär lite allmänt så ska jag ge Misfits en chans, det är ett av mina mål för september. för att börja se ny serie måste jag ha internet och min det har inte min bredbandsleverantör lyckades leverera sen i mitten på förra månaden, och jag har ringt och tjatat på dem varje dag, de ska skicka en tekniker som ska klättra i telemasten och se om det behövs bytas någon nod där, och det har tagit 4 veckor, och han har fortfarande inte åkt ut dit. jag har under denna tid surfat via mobilen, vilket är typ skitdyrt i jämförelse, med tanke på att jag har kontantkort och inte abonnemang. jag visste inte ens att pokerspelare kunde ta abonnemang, men så berättade min gode vän D** att det kan man visst.

 

poker

I ett sista hopp om att finna poker roligt igen har jag börjat läsa pokerbloggar, så ni som surfar förbi här får gärna lämna tips på de pokerbloggar ni läser. jag läser dybbans och bubbas:)

bubbas senaste är roligt, jag citerar "Den dagen man får en EmilMaTTsson-graf………. där winnings bara lämnar EV och aldrig tittar tillbaka. Fyfan…" Hehehe

 

 

 

xoxo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...