Gå till innehåll

Det här med rakeback..


Deppodi

Recommended Posts

Långt svar:

 

När du spelar så samlar du poäng, som du sedan kan använda för att plocka ut bonusar, gå in och kolla på vip rewards i shopen.

 

Ju mer du spelar desto högre vip-status får du, vilket leder till att du får fler poäng (högre rakeback).

 

Nu förenklade jag det hela en del, men om du kollar på deras hemsida så finns det mer info.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rake är den avgift som siten tar ut för att tillhandahålla spelet. Raken är vanligtvis 5% med ett tak på $3. Taket gör att potter över $60 får en lägre procentuell rake.

 

Rakeback däremot är en slags bonus som spelarna får, oftast via särskillda uppgörelser, som ersättning för den rake de bidragit med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rake är den avgift som siten tar ut för att tillhandahålla spelet. Raken är vanligtvis 5% med ett tak på $3. Taket gör att potter över $60 får en lägre procentuell rake.

 

Rakeback däremot är en slags bonus som spelarna får, oftast via särskillda uppgörelser, som ersättning för den rake de bidragit med.

 

 

Okej då fattar jag. Då förstår jag varför en som står +- egentligen är vinnande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...