Gå till innehåll

17/6 Medlemsfrirulle på bwin med $500 i sportsbettingpengar adderat!


Recommended Posts

På söndag har bwin ställt till med fint sommarnöje i form av en exklusiv frirulle för Oss på Poker.se och Pokerforum.nu. För att höja Em-febern ytterligare ligger det $500 i sportsbettingpengar i potten, vilka kommer att delas ut enligt följande princip:

 

1) 2000 SEK

2) 1000 SEK

3) 500 SEK

 

Pengarna går alltså direkt in på ert sportsbettingkonto på bwin. En fin möjlighet att boosta bettingrullen inför sommarens sportevenemang.

 

Tid: söndag 17 juni kl 20:00

Inköp: Noll nada zip. Frirulle!

Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar

Lösenordsrebus: bilmedflakattköragrejerpå (sjubokstäver, VERSALER)

 

Inte nog med det! Bwin lägger till en Real Madrid-tröja som pris till den som gissar rätt på vilken matchminut som första målet blir i matchen mellan Sverige och England ikväll. En gissning per person, och sista postning / redigering ska göras innan avspark.

 

Har du inget konto på bwin går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade fint här med.

Ses vi på finalbordet Shark, Loud?

 

 

Dock tänkte jag dra ut Valter HU :)

 

Känns som att risken är rätt liten för att vi skulle mötas på finalbord medans sannolikheten att jag åker inom 5 min är rätt stor med tanke på att det bara är 3 priser på ca. 50 spelare. :roll:

 

Men visst, vi bokar finalbordet!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade fint här med.

Ses vi på finalbordet Shark, Loud?

 

 

Dock tänkte jag dra ut Valter HU :)

 

Jag saknade dig på finalbordet :mrgreen: Men ikväll var jag på sånt utdragarhumör så det hade knappast spelat någon roll.

 

Riktigt kul turre ikväll, speciellt när vi var nere på 4-5 spelare. Och det var faktiskt riktigt hyffsat spel också :shock: En ursäkt till Haltmathe är dock på sin plats för utdragningarna på slutet :oops:

 

Inga problem här.

Dock en liten fråga.

Blir priset hanterat som en bonus, och hur många gånger behöver det omsättas isåfall?

 

Edit: "Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar" Men inga $ från inköpen i lobbyn?

 

Omsättningskrav undrar jag också över!

 

/#LOUDmouth# - Hothelen90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...