Gå till innehåll

Juni turnerings schema!


PartyPoker

Recommended Posts

Partypoker/WPT

 

Under Juni månad kör vi dessa turneringar och dessa är låsta till de spelare som har skapat sina konton genom Poker.se eller Pokerforum.nu.

 

Har du inte ett konto på Partypoker eller WPT kan du skapa det genom att klicka på någon av de två banners här nedanför.

 

Vi har lagt till ett par riktigt trevliga biljetter som priser till topp tre placeringarna i varje turnering ovanpå den vanliga prisstrukturen från inköpet.

 

1. $200K Guaranteed Sunday värde $200+15

2. $10,000 Gtd värde $50+5

3. $5,000 Gtd värde $20+2

 

Namn: Poker.se Tisdags Turnering

Tid: 20:00CET (14:00ET Lobby tid)

Inköp: $5+1

 

Datum för de olika turneringarna

 

Tisdag den 5 Juni

Tisdag den 12 Juni

Tisdag den 19 Juni

Tisdag den 26 Juni

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag har gjort en djupdykning i detta och har fått som svar att det kommer vara fixat under dagen idag.

 

Dyk inte för djupt bara, det finns säkert alla möjliga och omöjliga monster i botten av havet som gärna tar både hajar och valar som en liten mellanmål.

 

Verkade iaf blivit rätt för gårdagens trots att info saknade i lobbyn (syntes i slutresultaten). Hoppas det blir fixat för förra veckans också för då var det bara biljetter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dyk inte för djupt bara, det finns säkert alla möjliga och omöjliga monster i botten av havet som gärna tar både hajar och valar som en liten mellanmål.

 

Verkade iaf blivit rätt för gårdagens trots att info saknade i lobbyn (syntes i slutresultaten). Hoppas det blir fixat för förra veckans också för då var det bara biljetter.

 

Ha ha sant, det skall vara löst för förra veckans turre med av vad jag fick för info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vi är nu inne på sista turneringen i Juni schemat så bocka av tisdag´s kvällen som en turre kväll.

 

Samma uppsättning som tidigare

Namn: Poker.se Tisdags Turnering

Tid: 20:00CET (14:00ET Lobby tid)

Inköp: $5+1

Datum: 26 Juni

 

och biljetter som ligger i potten

1. $200K Guaranteed Sunday värde $200+15

2. $10,000 Gtd värde $50+5

3. $5,000 Gtd värde $20+2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckan vann jag en $22 ticket som jag inte kunde hitta vare sig efter turneringen eller sen dess. Går det att få reda på var den tog vägen? Idag vann jag $55 ticket och den turneringen gick att hitta direkt så den ska jag testa och spela även om den börjar lite väl sent på kvällen (funkar då man har semester men ...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckan vann jag en $22 ticket som jag inte kunde hitta vare sig efter turneringen eller sen dess. Går det att få reda på var den tog vägen? Idag vann jag $55 ticket och den turneringen gick att hitta direkt så den ska jag testa och spela även om den börjar lite väl sent på kvällen (funkar då man har semester men ...).

 

Tjenare Fredde

 

Jag fick det förklarat till mig att det skulle vara fixat med alla biljetter, skicka mig spel dag så kollar jag såklart på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...