Gå till innehåll

Andelsspel V75 Elitloppet!


Recommended Posts

Lite sent ute men man måste ju köra det årliga andelsspelet till v75 och elitloppet här på pokerforum! :)

 

Har suttit och knåpat lite men blir ju för dyrt att lämna in ett stort system själv så tänkte kolla intresset här! En andel kostar 400kr och jag säljer upp till 10 st.

 

Ni kan köpa fram till klockan 13.00 (spelstopp 14.30). Kommer att göra systemet så stort som antalet andelar jag säljer, dvs är vi fem pesroner gör ja ett system på 2000kr.

 

Betalning sker till mitt nordeakonto och om ni har samma bank kommer det in direkt. Annars får ni väl ta en print screen på att ni har betalat in pengarna till mig eller ngt..

 

Har kört detta två(?) år tidigare här på pf men inga vinster då vad jag kan komma ihåg, låt oss ändra på detidag! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va smarrigt, 8kr frirulle också! Är nyvaken, visste fan innerst inne att det var maj tror jag men tänkte början av maj eller nåt, vettefan, nyvaken har inge annat o skylla på (=

 

Synd att man missar allt ska iväg nu, men hejja Keep Well & Braåsen.

 

:-D :-D

 

Shahin kollar gårdagens startlistor. Humor att båda kusarna vann.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...