Gå till innehåll

Drömelvan-EM


Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

The game is currently being updated. Please try again later when the updated scores and teams will be available.

 

Spännande o se folks lag... Jag har två osäkra kort i Llorente o Affelay. Bytte Rybus mot Blazszcxzzyzkowzxvski 17.42 också som mitt sista byte.

 

Ni som har lag som inte matcher erat nick här får ju gärna bjuda på lagnamnet så man vet vem som är vem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa har han som kapten.... (=

 

 

mmm.. gått en halvlek av EM och man känner redan att man gjorde en miss :-)

 

har inte riktigt haft tid att läsa reglerna för detta ens, någon kanske kan svara på hur det fungerar med avbytarna.

 

vi säger att jag t ex skulle haft 3 polacker i laget och 3 holländare.. skulle jag då kunna haft alla holländare på bänken och polackerna på plan idag och sen byta plats på dom ikväll? eller är det byten per hel spelomgång då alla grupper kört en match var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm.. gått en halvlek av EM och man känner redan att man gjorde en miss :-)

 

har inte riktigt haft tid att läsa reglerna för detta ens, någon kanske kan svara på hur det fungerar med avbytarna.

 

vi säger att jag t ex skulle haft 3 polacker i laget och 3 holländare.. skulle jag då kunna haft alla holländare på bänken och polackerna på plan idag och sen byta plats på dom ikväll? eller är det byten per hel spelomgång då alla grupper kört en match var?

 

En grej jag snappat upp är att det är max två spelare per nation. Inkl avbytare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm.. gått en halvlek av EM och man känner redan att man gjorde en miss :-)

 

har inte riktigt haft tid att läsa reglerna för detta ens, någon kanske kan svara på hur det fungerar med avbytarna.

 

vi säger att jag t ex skulle haft 3 polacker i laget och 3 holländare.. skulle jag då kunna haft alla holländare på bänken och polackerna på plan idag och sen byta plats på dom ikväll? eller är det byten per hel spelomgång då alla grupper kört en match var?

 

2 max från varje land. Ja, du kan byta alla som failat idag. Så ev+ o ha lite jokrar från första två speldagarna som man byter ut sen. Jag har backar från skitlagen dag 1, lär byta ut 3 av 5 backar iaf o köra på en smarrig 2-5-3 uppställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Griselvan tar steget från PL till EM.

 

Casillas

 

M. Olsson - Zhirkov - Piszcek

 

Sneijder - Iniesta - Özil - Ribery

 

Ibrahimovic - Jelavic - Benzema ©

 

Avbytare: Lindegaard - Polanski - Maniatis - Abate

Polanski och Maniatis känns inte helt optimala i avbytarrollen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 max från varje land. Ja, du kan byta alla som failat idag. Så ev+ o ha lite jokrar från första två speldagarna som man byter ut sen. Jag har backar från skitlagen dag 1, lär byta ut 3 av 5 backar iaf o köra på en smarrig 2-5-3 uppställning.

 

 

 

aha är det så det funkar.. hmmm känns som man skulle varit mera påläst innan man tog ut laget, så går det om man är ute i sista sekund =)

 

hur byter man formation då? har bara tråkig 4 4 2 som var inställd från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The game is currently being updated. Please try again later when the updated scores and teams will be available.

 

Spännande o se folks lag... Jag har två osäkra kort i Llorente o Affelay. Bytte Rybus mot Blazszcxzzyzkowzxvski 17.42 också som mitt sista byte.

 

Ni som har lag som inte matcher erat nick här får ju gärna bjuda på lagnamnet så man vet vem som är vem.

 

affelay körde jag också på! kommer nog ha ett grymt em om han får starta alla matcher :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ju vara nåt bugg.. står att jag har fått 6p redan för Petr Cech fast den matchen inte ens börjat =) Och hos många står det att vissa spelare från Ryssland och Tjeckerna spelat 90 minuter.

 

 

Stod liknande i förra matchen, dom hade 2p direkt, fixades senare i matchen.

 

Humormatch... :)

 

Shahin, nej, seriöst? :( Jag bytte in Akinfeev i förmiddags... FML. Lewangoalski plockade jag bort i förmiddags eftersom för många hade honom streckad. Braaaaa jobbat Joel.

 

Äääh, du kan bara ta in andramålvakten. Jag hade oroat mig mer över att du har Fabregas, VDV, Huntelaar och nästan Gomez. Jävligt dyra spelare där jag blir förvånad om ens två av dom får starta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...