Gå till innehåll

Entraction / Turneringarna påväg bort helt?


DVDRIP

Recommended Posts

Som aktiv mtt spelare på nätverket entraction skulle jag nu vilja skapa den här posten för att få lite konkreta svar på exakt vad som kommer hända och vad som hänt. Ja la märket till redan 14/5 att 16.25 turneringen försvunnit och tyckte det var helt åt skogen. Jag fortsatte min session och märkte natten till den 16/5 att 7 turneringar till emellan 14/5 - 16/5 tagits bort?

 

17.30 / 18.20 / 19.30 / 20.25 Omaha / 21.40 / 23.00 har tagits bort på endast 24 timmar. Vill veta lite hur entraction tänkt då det inte finns något för oss regulära spelare kvar och hämta på sidan? Visst 21.00 Double Chance finns ju båda kvar men frågan är ju även där hur länge? Samt att Sunday Special nu gått och blivit en 25E freezeout på 10k istället för var det tidigare varit.

 

Lite konkreta svar ifrån er som är något mer insatta vore tacksamt ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som aktiv mtt spelare på nätverket entraction skulle jag nu vilja skapa den här posten för att få lite konkreta svar på exakt vad som kommer hända och vad som hänt. Ja la märket till redan 14/5 att 16.25 turneringen försvunnit och tyckte det var helt åt skogen. Jag fortsatte min session och märkte natten till den 16/5 att 7 turneringar till emellan 14/5 - 16/5 tagits bort?

 

17.30 / 18.20 / 19.30 / 20.25 Omaha / 21.40 / 23.00 har tagits bort på endast 24 timmar. Vill veta lite hur entraction tänkt då det inte finns något för oss regulära spelare kvar och hämta på sidan? Visst 21.00 Double Chance finns ju båda kvar men frågan är ju även där hur länge? Samt att Sunday Special nu gått och blivit en 25E freezeout på 10k istället för var det tidigare varit.

 

Lite konkreta svar ifrån er som är något mer insatta vore tacksamt ..

 

Tja,

 

Tack för att du hör av dig! Du är inte den ända som har uppmärksammat de senaste ändringarna på Entraction. Hur som helst så kan vi tyvärr inte ge dig någon svar på rak arm utan får invänta kommentarer från Entraction. Vi har redan kontaktat dem då det är fler spelare som har kontaktat mig med liknande feedback.

 

Jag lovar att höra av mig här så fort jag får respons från nätverket.

 

Då vi vet att det är fler spelare som känner likadant så hade det varit bra om så många som möjligt kunde rada upp vilka turneringar ni gärna vill se i framtiden på Entraction så ska vi göra allt vi kan för att påverka.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns så mkt att göra för att slippa allt övervärde med borttagna turneringar och sänkta garantier som följd. När jag började grinda nätverket för 1.5 år sen var det riktigt bra utbud. Det fanns en 4k 50€ vid 20.00 och nöten var ju den dagliga 75€ 10k gtd med en 75€ addon.

Nu när 35kn blev en 10k freeze så dog den sista lågan i mig om att lira även om double chance turrarna faktiskt är ett positivt undantag.

 

Men ett par grejer jag hade velat se och säkert fler med mig är:

 

* strukturen är redan dålig som den är på slutet så sluta genast med att ha hand for hand så fort man kommit i degen och sitta och vaska säkert 2 nivåer. Är det 16 priser så ha platserna 10-16 med samma pris så vi slipper all jävla hand for hand.

 

* Utbetalningsstrukturen är så flat att det skiljer en kebab mellan 5e å 16e plats. Att fler ska få mer av kakan kan jag väl köpa även om jag inte håller med men det är lite väl grovt som det är just nu.

 

Sist men inte minst, varför inte som på alla andra sajter ordna latereg? Då lär alla marginella övervärden vara som bortblåsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns så mkt att göra för att slippa allt övervärde med borttagna turneringar och sänkta garantier som följd. När jag började grinda nätverket för 1.5 år sen var det riktigt bra utbud. Det fanns en 4k 50€ vid 20.00 och nöten var ju den dagliga 75€ 10k gtd med en 75€ addon.

Nu när 35kn blev en 10k freeze så dog den sista lågan i mig om att lira även om double chance turrarna faktiskt är ett positivt undantag.

 

Men ett par grejer jag hade velat se och säkert fler med mig är:

 

* strukturen är redan dålig som den är på slutet så sluta genast med att ha hand for hand så fort man kommit i degen och sitta och vaska säkert 2 nivåer. Är det 16 priser så ha platserna 10-16 med samma pris så vi slipper all jävla hand for hand.

 

* Utbetalningsstrukturen är så flat att det skiljer en kebab mellan 5e å 16e plats. Att fler ska få mer av kakan kan jag väl köpa även om jag inte håller med men det är lite väl grovt som det är just nu.

 

Sist men inte minst, varför inte som på alla andra sajter ordna latereg? Då lär alla marginella övervärden vara som bortblåsta

 

Håller starkt med! +1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej till som gynnar alla är den synkade pausen. När man under grinden sitter i 10+ turneringar så är det riktigt tiltande när alla sajter har paus men inte Entraction inte. Det får iaf mig att skita i att regga marginella turneringar som jag annars kunnat tänka mig att klämma in.

 

Kör en veckas lockdown och programmera in det så ska ni se på fan vad lite simpla uppdateringar kan göra :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns så mkt att göra för att slippa allt övervärde med borttagna turneringar och sänkta garantier som följd. När jag började grinda nätverket för 1.5 år sen var det riktigt bra utbud. Det fanns en 4k 50€ vid 20.00 och nöten var ju den dagliga 75€ 10k gtd med en 75€ addon.

Nu när 35kn blev en 10k freeze så dog den sista lågan i mig om att lira även om double chance turrarna faktiskt är ett positivt undantag.

 

Men ett par grejer jag hade velat se och säkert fler med mig är:

 

* strukturen är redan dålig som den är på slutet så sluta genast med att ha hand for hand så fort man kommit i degen och sitta och vaska säkert 2 nivåer. Är det 16 priser så ha platserna 10-16 med samma pris så vi slipper all jävla hand for hand.

 

* Utbetalningsstrukturen är så flat att det skiljer en kebab mellan 5e å 16e plats. Att fler ska få mer av kakan kan jag väl köpa även om jag inte håller med men det är lite väl grovt som det är just nu.

 

Sist men inte minst, varför inte som på alla andra sajter ordna latereg? Då lär alla marginella övervärden vara som bortblåsta

 

Tackar, jag översätter och skickar vidare till ansvarig på nätverket! Återkommer med svar så fort de hör av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej till som gynnar alla är den synkade pausen. När man under grinden sitter i 10+ turneringar så är det riktigt tiltande när alla sajter har paus men inte Entraction inte. Det får iaf mig att skita i att regga marginella turneringar som jag annars kunnat tänka mig att klämma in.

 

Kör en veckas lockdown och programmera in det så ska ni se på fan vad lite simpla uppdateringar kan göra :-D

 

Tja,

 

Jag har påpekat detta tidigare men klämmer in det ännu en gång. Senast jag nämnde synkroniserad paus bekräftade dem att det är på gång, men vågade inte ge någon ETA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej alla,

 

Som vi lovade så skickade vi vidare all er feedback till Entraction. Entraction har kommit tillbaka till oss och vill först och främst tacka för all feedback som kommer från er. De svarar även att när det gäller synkroniserade pauser i turneringarna och "late registration" så det något som deras tekniker jobbar på / bygger nu. Tyvärr vill de ännu inte bekräfta när detta är klart, men säger att det inte ligger allt för långt bort i framtiden.

 

Angående strukturerna i turneringarna så säger dem att de ständigt jobbar på att optimera dem så att det passar så många som möjligt.

 

Vad det gäller den allmänna omstruktureringen av turneringar och ändringar av garanterade priser / turneringar så säger dem att de även där är i ett stadie där de håller på att provar olika set-ups.

 

Jag tror det är väldigt viktigt att spelare härifrån som har varit med Entraction/b2b länge berättar vad de tycker om nätverket för vi garanterar att vi skickar vidare all feedback direkt till ansvarig person på Entraction / IGT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, jag översätter och skickar vidare till ansvarig på nätverket! Återkommer med svar så fort de hör av sig.

 

Hand för hand är ju ok innan bubblan men att köra hand för hand för varje pris efter bubblan är ju värdelöst! Inte nog med att det blir långtråkigt för att det går så långsamt, blindsen hinner ju bli så höga att det bara är lotto på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...