Gå till innehåll

13/5 Medlemsturnering på Winner med $750 adderat


Recommended Posts

Winner rundar av en redan fin turneringsvecka med en exklusiv medlemsturnering för oss, där de adderat $750 till potten. Inköpet är låga $6, och vi räknar med fin underhållning och en hel del happy hunting i jakten på övervärdet!

 

Namn: POKERSE

Tid: söndag 13 maj kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+1

Adderat till potten: 750$

Lösenordsrebus: bilmedflakattköragrejerpå

(sjubokstäver)

 

Har du inget konto på Winner går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I klienten är den garanterade $750 men i payouten står det $850 ?
I och med att det krävs 20 spelare för att starta blir minimiprispotten 20 spelare * $5 + $750= 850 om den startar.

 

Jag kan inte heller regga, så denna blir ju inte heller av. Den är tydligen låst till trackingen, som inte funkar. För mig är det ungefär 50/50 per gång om Winner anser att jag reggat via pf, resten av gångerna säger de att jag reggat via en finsk affe. Kunde bl.a. spela en gång den var låst till pf och vi var bara var 10 st som lyckades regga med $1k added, vi fick alltså spela en $100 SnG. Så ska medlemsturrarna på Winner öht bli av så är det IP-spärr + lösen som gäller. Trackingspärr stänger ute en massa som reggat via pf, bl.a. mig, så pest eller kolera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem är oxå att man kan ju inte komma ihåg var ifrån man har taggat alla saiter. Så det får väl bli att skita i att sätta pengar på saiter där man inte är 100% säker.

Håller med XeroxFin om att det skulle vara IP-spärr + lösen då skulle sådana här problem inte uppstå, och man kunde plocka in pengar utan att bli blåst :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med att det krävs 20 spelare för att starta blir minimiprispotten 20 spelare * $5 + $750= 850 om den startar.

 

Jag kan inte heller regga, så denna blir ju inte heller av. Den är tydligen låst till trackingen, som inte funkar. För mig är det ungefär 50/50 per gång om Winner anser att jag reggat via pf, resten av gångerna säger de att jag reggat via en finsk affe. Kunde bl.a. spela en gång den var låst till pf och vi var bara var 10 st som lyckades regga med $1k added, vi fick alltså spela en $100 SnG. Så ska medlemsturrarna på Winner öht bli av så är det IP-spärr + lösen som gäller. Trackingspärr stänger ute en massa som reggat via pf, bl.a. mig, så pest eller kolera.

+

 

Samma problem för mig, brukar funka men nu får jag inte regga mig

/Shanbanan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, spärren för trackingen funkar inte i Winners fall, så den är bara att skrota för att åstadkomma nån rättvisa.

 

God Morgon!

 

Sorry att jag inte har kunnat svara,

 

Jag vet att problemet finns och jag kollar upp allt nu och det kommer att bli ändrat till ENDAST lösen.

 

Jag uppdaterar såklart direkt när detta är gjort och tills detta problem är löst så är det på det här sättet vi kör självklart... BARA lösen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu skall det vara öppet för alla,

 

Kan ni göra en registrering, så skall jag även försöka lösa IP-spärr för skandinaviska IP

 

Säg till om det är några problem överhuvudtaget... Så jag kan lösa det direkt

 

Tack på förhand

 

Jag kan fortfarande inte registrera mig - och såvitt jag kan se ingen annan heller... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt gick bra igår? Inga problem?

 

Är detta en dag när ni helst vill ha turren? Säg till så vi kan göra något varje vecka mer stabilt

 

Tack

 

Hmm, jo för dom som spelade så gick det nog bra. När det inte fungerade att regga sig på lördagkvällen strök jag turneringen ur medvetandet eftersom jag inte förväntade mig att det skulle lösa sig p.g.a. helg etc. Så istället för att bara gnälla :oops: är det läge att ge lite beröm också. Bra jobbat att styra upp strulet trots helg etc!

 

Lite mer regelbundna turrar låter kul. Kanske göra en rankingserie av det också?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jo för dom som spelade så gick det nog bra. När det inte fungerade att regga sig på lördagkvällen strök jag turneringen ur medvetandet eftersom jag inte förväntade mig att det skulle lösa sig p.g.a. helg etc. Så istället för att bara gnälla :oops: är det läge att ge lite beröm också. Bra jobbat att styra upp strulet trots helg etc!

 

Lite mer regelbundna turrar låter kul. Kanske göra en rankingserie av det också?

 

/#LOUDmouth#

 

Lysande ide det där med rankingserie:idea:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...