Gå till innehåll

Vi är Redbet.com - varför spela här?


Redbet

Recommended Posts

En fråga angående uttag som jag iofs kunnat ta med support men som kanske är av intresse för andra.

 

Jag gjorde min ursprungliga insättning med Nordea. När jag så småningom vill göra ett uttag kommer jag att behöva göra någon sorts id kontroll om jag tar ut till Nordeakontot?

 

Om jag istället vill ta ut till ett Moneybookers/Skrill konto? Om jag i så fall gör en liten insättning på några euros först. Behöver ni då göra mer kontroller?

 

Försöker alltså ta reda på om jag borde förbereda något nu för att inte bli försenad när jag tar ut mina gigantiska vinster :-P

 

Tjenare,

 

Det är en bra fråga, dessvärre finns det inte något jättebra svar.

 

För det första så kan det vara bra att veta att pengarna du tar ut måste gå till den metoden du använde vid insättning. Sätter du exempelvis in €100 med bank, så måste €100 gå tillbaka till bank innan du kan ta ut eventuella vinster till någon annan metod (Moneybookers/Skrill). Det är precis samma om du sätter in med kreditkort så måste pengarna gå tillbaka till samma kreditkort innan du kan ta ut eventuella vinster till ditt bankkonto / Skrill.

 

Vi har skyldighet gentemot LGA (Lotteries and Gaming Authority of Malta) att se till att alla våra spelare är verifierade och oftast använder vi då oss av ID verifikation samt Proof of Address (faktura eller liknande för att bekräfta din adress). Det är upp till vår säkerhetsavdelning om kontot ska verifieras med ID / Proof of Address (samt skrill/bank kontot du tar ut pengarna till). I vissa fall behövs inte detta utan uttag kan godkännas utan någon slags ID / Proof of Address verifikation.

 

Handlar det om större uttag (över 20-25 tusen) så måste kontot enligt licensregler vara fullt verifierat.

 

Ditt första uttag granskas alltid av vår säkerhetsavdelning och det är upp till dem om du behöver skicka in några dokument eller inte. Jag brukar alltid säga att det alltid är bäst att verifiera sitt konto med ID / Proof of Address samt kontot du tar ut pengarna till så har du det gjort för alla uttag i framtiden oberoende storlek.

 

För att veta säkert så kan du begära ett uttag, kontakta vår support så att de skyndar på vår säkerhetsavdelning och sedan se om de vill ha några verifikations dokument eller inte.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har hänt med er hemsida? Finns ju ingen info under "Chase your way.." och bristfällig info under rakeracet...

 

Ska be våra designers kolla på det. Tveksamt om det kommer ändras idag, men i morgon förmiddag ska det vara fixat!

 

Tack för att du uppmärksammade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Här har vi de exklusiva erbjudandena för Pokerforum.nu denna månaden. Vårt Redbet Boss Poker Race är det inte jätteaction än så där finns det garanterat värde att hämta!

 

€1,500 Redbet Boss Poker Rakerace

 

Observera att det är ny prisstruktur på racet. Se nedan:

 

Position Pris

1 € 500,00

2 € 325,00

3 € 225,00

4 € 150,00

5 € 100,00

6 € 75,00

7 € 50,00

8 € 35,00

9 € 25,00

10 € 15,00

 

Här kan ni följa uppdateringarna!

 

€1,500 2X Juni Entraction Överlevnadsrace på Redbet!

 

Under juni månad kommer vi hålla två olika Överlevnadsrace på Redbet Entraction. Vi kommer att fördela det så att vi har ett större race med €1,000 i potten första halvan, samt ett mindre med enklare krav andra halvan med en prispott på €500.

 

€1,000 Överlevnadsrace

Alla som under de första 15 dagarna i juni lyckas spela in minst 40 VIP-poäng om dagen under minst 10 dagar är med och delar lika på en prispott på totalt €1,000!

 

• Datum: 1-15 juni

• Krav: 40 VIP / dag

• Antal dagar: 10/15

 

€500 Överlevnadsrace

Alla som mellan den 16e – 30e juni lyckas spela in minst 20 VIP-poäng om dagen under minst 10 dagar är med och delar på en prispott på €500!

 

• Datum: 16-30 juni

• Krav: 20 VIP / dag

• Antal dagar: 10/15

 

Följ ställningen här!

 

€200 added Onsdags Medley på Redbet! (Omaha+Holdem samtidigt)

 

Vi har nytt Onsdags turnerings koncept och lägger denna månden till ytteligare en turnering varje Onsdag! Utöver Onsdags Omahan har vi lagt till en Texas Holdem turnering som kommer att gå samtidigt som Onsdags Omahan. Det kommer även i denna vara €100 added och inköp på €1 precis som med Omahan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

AVG släppte igenom uppdateringen utan problem. Har dock inte sett att den gör något nytt förutom att jag nu måste fylla i användarnamn och password varje gång.

 

Min dator står helt säkert och med de mindre summor jag har på kontot föredrar jag att slippa skriva in de uppgifterna varje gång. Hur får jag i alla fall användarnamn (och om möjligt även password) att ligga kvar i inloggningsrutan? Eller tog ni bort den möjligheten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

fick meddelande att det fanns en ny klient. tankade ner den men Norton antivirus tog bort redbet.exe filen, att den inte var säker??

Tankade ner Entraction igen men BitComet gav fel, att check summan inte stämmer.

 

något fel?

 

mvh

 

Tjenare,

 

Kontakta vår support med printscreen på ditt felmeddelande så får de skicka det vidare till nätverket. Jag vet tyvärr inte vad detta beror på och är nämligen inte på kontoret nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AVG släppte igenom uppdateringen utan problem. Har dock inte sett att den gör något nytt förutom att jag nu måste fylla i användarnamn och password varje gång.

 

Min dator står helt säkert och med de mindre summor jag har på kontot föredrar jag att slippa skriva in de uppgifterna varje gång. Hur får jag i alla fall användarnamn (och om möjligt även password) att ligga kvar i inloggningsrutan? Eller tog ni bort den möjligheten?

 

Hej,

 

Uppdateringen som nyligen genomfördes gjordes främst för att ta bort "auto fill" vid inloggning. Detta är för att Entraction måste vara i linje med de regler som LGA (Lotteries and Gaming Authority of Malta) har, för spelares säkerhet.

 

"Please note that the option to save user name and password will be removed in the poker client to be compliant with the rules and regulations of LGA."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Please note that the option to save user name and password will be removed in the poker client to be compliant with the rules and regulations of LGA."

 

Som pokerspelare känns det ju tryggt att veta att pokerlagstiftningen inriktar sig på de viktiga delarna när det gäller säkerhet. :cry:

 

På nästa site skall jag heta qwe med password 123

 

Jaja inte Redbets fel uppenbarligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redbet är helt klart den bästa siten att spela på när man behöver få ut pengarna snabbt när man säger till på livechaten har jag alltid mina pengar på neteller inom 5 minuter och kan hämta ut i bankomaten.

 

Helt överlägsen support

 

Mycket trevligt att höra! Jag kommer så klart skicka detta vidare till vårt support team!

 

Tack för de fina orden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redbet är helt klart den bästa siten att spela på när man behöver få ut pengarna snabbt när man säger till på livechaten har jag alltid mina pengar på neteller inom 5 minuter och kan hämta ut i bankomaten.

 

Helt överlägsen support

 

+1. Tänkte att jag också kunde passa på att reka Redbet.. i synnerhet i tider som dessa då man inte känner sig trygg på särskilt många siter. Med det sagt vill jag påpeka att jag inte har någon koll på hur deras ekonomi ser ut. Har dock inte haft några som helst problem med Redbet. Bra support, snabba utbetalningar och rake-, race- och övriga bonuspengar kommer alltid när det är sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
hur lång tid ska det normalt ta från att man gör ett uttag till att sajten bekräftar det så man kan ta ut sina pengar?

 

Normalt ska det inte ta mer än någon timme, eller bara några minuter om du kontaktar vår support och ber dem att skynda på det. Vi granskar alla uttag manuellt dagligen och det brukar inte ta mer än någon timme innan det är godkänt (om det inte är begärt sent på kvällen, då blir det klart morgonen efter).

 

Hur som helst så finns det lite andra parametrar som spelar in med. Är det ditt första uttag eller ditt första "stora uttag" (över 20,000 SEK) så kanske vår säkerhetsavdelning kontaktar dig för verifiering och då kan det ta lite längre tid (1-2 dagar som mest). Men är du en verifierad spelare och har tagit ut pengar till samma metod innan så ska du inte behöva vänta mer än några minuter om du kontaktar vår support.

 

Vi har alltid varit omtyckta på grund av våra ovanligt snabba utbetalningar.

 

Om du vill att jag kollar på ditt konto så PMa gärna nick så ska jag titta på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Hur fungerar det om man lirar från UK och sätter in pengar i engelska pund? Räknas det då om till euro automagiskt? Går det lika fort att ta ut pengarna om man nu skulle vilja det?

 

Använder du ditt betalkort från UK så är det precis samma som att använde betalkort från Sverige. Uttagstiden varierar men brukar nå ditt konto 2-5 dagar efter att uttaget är godkänt från vår sida (till kort).

 

Gör du insättningen via bank så är det lite annorlunda och tar 3-5 dagar för insättning och ungefär samma för uttag.

 

Vilken metod är det du hade tänkt använda dig av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...