Gå till innehåll

26/4 Medlemsturnering på Winner med $500 adderat!


Partneransvarig

Recommended Posts

Denna vecka har vi lånat ut vår turretorsdag till vännerna på Winner som fixar medlemsturnering med $500 adderat i rent övervärde! Öronmärk $5+1 och boka upp 20:00 i kalendern. Nu kör vi!

 

Namn: POKERSE

Tid: torsdag 26 april kl 20:00 svensk tid

Inköp:$5+1

Adderat till potten: $500

 

Registreringen öppnar tisdag kl 20:00. Turneringen är låst till de som öppnat konto via våra länkar.

 

Har du inget konto på Winner går det fint att starta ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte så roligt ut en reggad ?

 

Men desto roligare att den enda reggade är/var undertecknad!

 

EDIT: Men det behövs onekligen lite fler spelare! Kan ha att göra med att det verkade vara något strul med turren. Jag kunde inte regga mig natten till igår men igår kväll gick det däremot att regga. Någon kanske testade men orkade inte när det inte fungerade?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas inte att registrera mig till kvällens medlemsturnering på Winner, trots att jag öppnade kontot via Poker.se:s länk i dag. Med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden och att fortfarande endast två spelare har registrerat sig, så antar jag att det tidigare problemet med registreringen har återuppstått. Jag chattade med Cerise på Winners kundsupport och hon tyckte att jag skulle ta upp det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas inte att registrera mig till kvällens medlemsturnering på Winner, trots att jag öppnade kontot via Poker.se:s länk i dag. Med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden och att fortfarande endast två spelare har registrerat sig, så antar jag att det tidigare problemet med registreringen har återuppstått. Jag chattade med Cerise på Winners kundsupport och hon tyckte att jag skulle ta upp det här.

 

Tusan ja kan inte regga heller synd grabbar för annars så hade ni fått smäll :mrgreen:

 

Jag lyckas däremot inte logga in på Winner. Försökt drygt en timme nu och efter alla försök får jag bara "Logging into the Poker Room...".

 

Kanske tycker inte israeler om finnpajsare eller bara mig längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Tack för uppdateringen och tråkigt nog så hände detta med riktigt dålig tajming.

 

Tydligen så har det varit ngt riktigt strul i HELA systemet hos iPoker och dom sitter och jobbar med det just nu.

 

Riktigt tråkigt.

 

Men vi sätter upp nytt till nästa vecka, så ska vi fila antingen lösenord eller trackingregg.

 

Återigen sorry. Men nästa vecka kör vi ordentligt ngn dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...