Gå till innehåll

Dra pengar på kortet långt efter?


Sladdafan

Recommended Posts

Var ute på skärtorsdan. Gammalt ställe som hade nypremiär. Blev så full som man brukar bli när man hoppar över att äta (att man aldrig lär sig)

 

Dagen efter kollar ja banken för att se hur mkt jag gjort av med (micro) då jag inte har någon som helst aning om hur mycket som gick.

 

Ingenting är draget men vet att jag var i baren och handlade.

Inget är draget ännu och de sa att de hade problem med sina maskiner och från början gick det inte ens att handla med kort.

 

Finns det någonstans långt bort i fjärran att det kan ah blivit något fel och man druckit gratis? Antar jag skrivit på kvitton när jag handlat, kan de isf kräva in i efterhand?

 

Röda dagars argumentet florerade ju först men oavsett röd dag elelr ej så blir ju beloppet reserverat.

 

Någon som har ngt vettigt att komma med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det kan dröja länge innan pengarna dras. taxibolag brukar va värst men det kan dröja rätt länge på andra ställen också. jag skulle inte hoppas på för mycket.

 

Joo taxi känner jag till men det är också det enda exempel jag kan komma på. varit på samma ställe ett 40tal ggr innan och detta har aldrig hänt innan. att de byggt om i två månader borde ju inte påverka kortköpen

 

Hur långt kan det gå mellan köp o att de drar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...