Gå till innehåll

- Pf Lockdown -


FranskSinatra

Recommended Posts

Matar på med rätt bra volym tror jag, har lyckats med att inte kolla resultatet sedan i måndags kväll och ska hålla mig tills på söndag. Back är jag säkert, men vet inte hur mycket. Riktigt skönt att inte veta då jag allt som oftast deppar ihop och tappar koncentrationen när jag sitter och refreshar en dalande graf dagarna i ända.

 

WWSF och WTSD uppar lite så som planerat iallafall, rushen måste vara runt hörnet nu!

 

Bensträckare nu, strax Christer-grind. :-)

 

gl dudes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gått lite trögt i veckan, och har därmed slackat rejält. Fått in hela 13 timmar hittills!

Måste således spela 9.25h/dag veckan ut för att klara av mina 50h. Har även ett sidebet med hans, så ska göra mitt bästa att klara det då jag hatar att förlora :mrgreen:

 

asdflz.png

 

GL allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 timmar är oerhört tufft. Få som fixar det. Tror på att bygga upp "en vana" och pressa sig med en timma längre om dagen. Helt plötsligt känns 4 timmar som tre, 7 som 6 osv.. Efter ett tag går det som en dans på rosor att lira 50 tim/v. :)

 

Sen är det ju också så att ju mer kunskap man har desto mindre energi går det åt. En nybörjare skulle va helt slut på 15 min på fyra bord.

 

Ge inte upp, men sänk kraven lite kanske. :-)

 

Gl!

 

Jo, jag håller absolut med dig!

 

Dock så känner jag att motivationen är största problemet under grinden. Dålig motivation går ut över mitt spel och leder ofta till sämre resultat. Det skulle vara intressant och få reda på hur övriga grinders på pf handskas med problemet?

 

För egen del så är speluppehåll på ett par dager det absolut bästa för att öka motivationen och spelglädjen. Att kolla på olika pokerfilmer/serier fungerar också till viss del, eller att surfa runt på nätet och kolla efter feta klockor :lol:

 

Fransksinatra, denna låt dök upp i huvudet när jag läste din text :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så då stänger vi ner kvällens session, slutar dagen +3k kr på 6h. Även fått in ett par timmar plugg. Imorgon har jag planerat monstergrind, för att komma i fas med målet som jag i nuläget ligger efter med. Detta kommer bli tufft, men ja räknar med att uppnå det. 8-)

 

26/55 speltimmar

2345/10 000kr

5/13 avsnitt av säsong 1 Alcatraz

4/5h tentaplugg

0/1 dunderfylla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt med HM halva dagen och fixade med HUD, popups och NoteCaddy och hela fadderittan. Riktigt nöjd med utfallet och på vägen hittade jag några nya läckor hos ett par regs som jag möter dagligen. Några extra bb att lägga i korgen. :)

 

Blev bara 3 tim speltid.

Får bli lite extra imorn.

 

Natti natti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hann med fyra timmars grind idag. Upp några Eurosar.

Haft en ganska kall vecka och det verkar jag inte vara ensam om i det här gänget. Det där med lockdown var ingen vidare bra idé kanske..

 

Trots det så siktar jag på att gå in i kaklet mån-fre nästa vecka innan det bär av till Uppsala på lör för galet valborgsfirande. Brukar va nötskal. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backar 3,7k€ under denna tillställning, fått in hyffsat mkt nävar. Fått springa mina turer dagligen och hunnit med en värdig grisfylla på ViktorH:s vis. Resten pratar man inte om.

På måndag är en ny vecka och vi siktar på att vända detta. Hoppas ni haft en fantastiskt vecka ni andra och att ni plussar massa riksdaler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det GTO att välja veckan (och helgen) precis innan löning för lock down grind?:) ni som valde SvS

 

Tror ingen "behöver" en lockdown eller annan motivationshöjare under löneveckan. Den går av sig självt så att säga.

 

Däremot har jag personligen haft svårt att finna sug att lira just veckan innan. Främst för det syftet jag startade tråden. För mig blev det en bra vecka och jobbade betydligt hårdare än en normal innan-löning-vecka.

 

Om man skulle göra en liten spontan utvärdering av lockdownen så tror jag många tog vatten över huvudet och satte lite för höga mål och därmed blev för hårt pressade, vilket nästan alltid påverkar spelkvalitén negativt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...