Gå till innehåll

vilken turneringsform bör jag spela?


MoSArdEJ

Recommended Posts

tjena,

 

jag har ägnat 99,9% av min tid till CG, men jag tänkte börja spela lite MTT´s i framtiden. Jag spelar bara på SvS, vilken turneringsform (på SvS) skulle ni rekommendera att jag börjar med (för att lära sig "tänket")? Givetvis bör det vara någon billig, typ i 50-100 kr klassen...

Så småningom är planen att ge sig på större turrar på typ Prima och Stars...

Hoppas inte frågan är alltför dum, jag är total noob på turrar:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle undvika megafältarna på Stars. Palla spela 11 timmar , få in AKs mot AJo, och komma på 14e plats när bordet rinner ner TK897. Alla SvS turrar har megavärde och det går (äckligt softa) sattar till inköp lite högre än det du ursprungligen tänkte dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle undvika megafältarna på Stars. Palla spela 11 timmar , få in AKs mot AJo, och komma på 14e plats när bordet rinner ner TK897. Alla SvS turrar har megavärde och det går (äckligt softa) sattar till inköp lite högre än det du ursprungligen tänkte dig.

 

 

SvS har dock hög avgift i förhållande till vad man får tillbaka i form av vip-poäng/rb, dvs inte ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS har dock hög avgift i förhållande till vad man får tillbaka i form av vip-poäng/rb, dvs inte ett skit.

 

Du ska dock rejka satans så in i helvetes massor av dolls på stars innan deras vip-program lönar sig kontra motståndet/variansen.

 

Topic: Lär dig dyra liveturneringar riktigt bra. Krossar du motståndet i dem blir du ju äckligt rigk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska dock rejka satans så in i helvetes massor av dolls på stars innan deras vip-program lönar sig kontra motståndet/variansen. ? Det lönar sig kontra SvS redan från första kronan

 

Topic: Lär dig dyra liveturneringar riktigt bra. Krossar du motståndet i dem blir du ju äckligt rigk.

 

Hur som tycker jag att TS kan lira allt på SvS, turrarna i den nivån har sällan mer än 50-150 spelare och det är ett lagom startfält för att slippa monstervarians. Såklart kan du lira sng med, men trafiken på svs brukar vara sisådär nu för tiden.

 

Om du inte låst fast dig på svs tycker jag du ska lira Stars 180 pers sng, finns i massor med inköp, turbo eller ej, fylls snabbt och blir som en mtt och du får träna mot rätt soft motstång, iallafall på de lägre nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur som tycker jag att TS kan lira allt på SvS, turrarna i den nivån har sällan mer än 50-150 spelare och det är ett lagom startfält för att slippa monstervarians. Såklart kan du lira sng med, men trafiken på svs brukar vara sisådär nu för tiden.

 

Om du inte låst fast dig på svs tycker jag du ska lira Stars 180 pers sng, finns i massor med inköp, turbo eller ej, fylls snabbt och blir som en mtt och du får träna mot rätt soft motstång, iallafall på de lägre nivåerna.

 

thx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...