Gå till innehåll

15/4 Exklusiv frirulle på Bet24 med Nordic Aces-paket i potten!


Partneransvarig

Recommended Posts

På söndag kör våra vänner på Bet24 en frirulle till lagturneringen Nordic Aces som går av stapen i slutet av maj. Vinnaren av denna frirulle får en plats i ett lag i Nordic Aces tillsammans med Bet24proffsen Sarah, Ida och Arvin. Detta fina paket har ett totalt värde av $800, och här kan du läsa mer om Nordic Aces!

 

Frirullen är låst til svenska spelare, och lösenodsskyddad.

 

Namn: Nordic Aces Freeroll

Tid: Söndag 15 april kl 20:00

Inköp: Freroll

I potten: Ett paket med en plats i lagtävlingen Nordic Aces. Totalt värde $800.

Lösenordsrebus: Enbilmedflakmankörlastpå (sjubokstäver)

Har du inget konto på Bet24 kan du starta ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå min andra plats. Vad gäller när den som vinner turneringen ingår i Bet24's proffsstall och redan är med i teamet som vinst i denna turnering skulle ge en plats i?

 

Jag vill liksom inte vara den som är den :oops: men ni kanske förstår att jag undrar lite?

 

/#LOUDmouth#

 

Tycker att det är en berättigad fråga. Jag ska kolla vad som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbaskat kul att du hamnade HU, Loud, att jag ite var med, var lite synd :) Då hade du garanterat vunnit.

Hoppas det ordnar sig på bästa sätt

WP och Gratz?

 

Tack tack!

 

Haha, säg inte det. Kan vara rätt tiltande med en guligan brevid :-D Jag har bra erfarenhet av Bet24 tidigare så det löser sig nog till det bästa.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

litet utdrag från en msngrupp:

 

men lösningen är såklart att Bet24 köper loss paketet från Ida och ger till Loud

och sparkar sig själv på benet för att man inte tänkt på detta

 

Och nej, ingen pf-mod som kom med det förslaget...

 

Självklart borde inte Ida spelat turren såtillvida det inte var klargjort från början att hon kunde/inte kunde vinna priset.

 

 

Om nu bet24 inte fixar detta så föreslår jag att nån annan site slänger ett paket på loudmouth som är en trevlig jäkel och förtjänar lite guldkant... :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt lol att Ida öht spelade. Imo känns det självklart att tvåan får priset om sajtspelaren, som redan ingår i laget, vinner.

 

Hoppas du får ett positivt svar loudmouth!

 

Mmm, det är lite så jag tänker också.

 

 

litet utdrag från en msngrupp:

 

 

 

Och nej, ingen pf-mod som kom med det förslaget...

 

Självklart borde inte Ida spelat turren såtillvida det inte var klargjort från början att hon kunde/inte kunde vinna priset.

 

 

Om nu bet24 inte fixar detta så föreslår jag att nån annan site slänger ett paket på loudmouth som är en trevlig jäkel och förtjänar lite guldkant... :-P

 

Exakt! Nu är jag jävligt anal när det gäller villkor etc. men om sitespelare lirar en forumturre bör det rimligen framgå från början. Speciellt i en turre som bara har ett pris.

 

Tack för stödet gubben!

 

mer från msn:

 

 

 

:lol:

 

Nu är jag inte "avstängd" längre :-D

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...