Gå till innehåll

Beercreeks Klotterplank


beercreek

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Really? Flamear inte, är bara helt out of touch med allt annat än HU, vill lära mig/förstå dynamiken! Knackar man verkligen bakom den här brädan?

Checkar bakom flopp för att jag vill potcontrolla och för att undvika att hamna i situationen som vi hamnar i nu. Spelar ju nästan aldrig bra mot en raise och då tar jag hellre en enkel check bakom och fångar lite bluffar eller tar värde själv turn och river. Synar man 70%+ pre i den här situationen lär man behöva bluffa en del :).

Fi är verkligen vild och spelar allt från perfekt. Tar ALLTID syn m. 88+ där 1 kanske 2 gator. Checka bakom flopp känns som man slänger bort väldigt mycket värde.

Vill du checka bakom flopp och om möjligt checka bakom turn igen för att sen beta 3/4 river typ? Bara nyfiken.

Utveckla gärna =)

 

Checkar bakom flop och tar värde turn o ev river beroende på brädan. Nu blir det att spela stack med TP-brädkickers och det kan jag tycka är lite trist för 200bb :-). Synar han två gator med 88+ kan vi ju lika gärna låta han göra det på turn+river och då kan vi också plocka bluffar från all hans air.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah_Iknew är väl ganska stabil eller? Kan verka lite spewig när han ska försöka va överaggressiv dock.

 

Kouz har ja aldrig sett.

 

Bland de bättre på /5 enligt mig: Matovic, rubendario, inzaghi_9, almesjö.

 

Kan ha missat nån

 

Matovic, Heroinhero & Almesjö imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...