Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


Partneransvarig

Recommended Posts

Hej alla,

 

Brittiska företaget Ladbrokes är en av världens största bookmakers med anor från sent 1800-tal. Vår poker är idag en del av Microgaming där våra kunder kan välja om man vill spela mot folk från hela nätverket eller föredrar att möta enbart andra Ladbrokes spelare.

 

Vi rivstartar i vår nya forumtråd och presenterar ett rakerace som kommer rulla under april med €30,000 OCH 30 nya iPads i prispotten. Det bästa av allt, det är exklusivt för kunder från Sverige, Finland, Norge och Danmark.

 

Pengarna kommer fördelas till topp 75 placerade medan utdelningen av iPadsen ser något annorlunda ut. Varje spelare kan max vinna en iPad. Det kommer delas ut en per dag till den som har rejkat mest under den dagen (och inte vunnit en iPad tidigare).

 

Ni kan läsa mer om kampanjen och våra regler och villkor på följande länk: http://poker.ladbrokes.com/sw/poker-promotions/Nordic-Rake-Race

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAQ:

 

Fråga: Kan man fortfarande använda välkomstbonusen fast ni kör rakeracet?

 

Svar: Japp, för Sverige tar vi inte bort någon del av vårt lojalitetsprogram, så teoretiskt sett kan man deltaga i rakeracet, spela ihop välkomstbonusen och nå VIP nivå för att få ytterligare 30% tillbaka på din rake, allt samtidigt.

 

Fråga: Är det den nya iPaden som man kan vinna eller är det en iPad2?

 

Svar: Det är den nya iPaden som nyligen har släppts som står på spel. 16 GB minne och utan 3G.

 

Fråga: Kan du förklara lite mer i detalj om hur man kan vinna iPadsen?

 

Svar: Blir nog enklast att förklara med ett exempel.

 

Topp tre rejkare och resultat dag ett på racet är:

1:a William 1000 pp

2:a Michael 850 pp

3:a Anton 400 pp

Vinnare av iPaden är William.

 

Topp tre rejkare och resultat dag två på racet är:

1:a William 1250 pp

2:a Anton 300 pp

3:a Michael 299 pp

Vinnare av iPaden är Anton.

 

Fråga: Hur ofta uppdaterar ni leaderboarden?

 

Svar: Leaderborden på följande address http://poker.ladbrokes.com/en/poker-promotions/Nordic-Race-Results kommer uppdateras dagligen. Om vi ser att det finns ett stort intresse från pokerforum.nu medlemmar kommer vi posta leaderborden även här.

 

Har ni några andra frågor så var inte blyga för att ställa dem så ska jag svara efter bästa förmåga och så fort jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

jag funderar på signa upp hos er. Vad är vip kraven för rb på 30%?

Hur stor är välkomstbonusen och hur betalas den ut?:-D

 

All exakt info finns på vår hemsida men $1000 (obs spel sker mestadels i € men vårt lojalitetsprogram konverterar till $) är minimikravet för 30%. Finns lägre % återbetalning vid mindre rake.

 

Välkomstbonusen är på 250% och delas ut i 5 jämna delar. Skriver från min telefon så svårt att skriva ner alla exakta detaljer men allt finns på hemsidan. Jag kan återkomma med all info men för att svara på det jag tror du vill veta; vår välkomstbonus är känd för att vara väldigt generös.

 

Ber om ursäkt för eventuella stav och grammatiska- fel då jag svarar på mobilen för att kunna svara snabbast möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja.

 

Undrar bara om jag förstått detta rätt. Är det bara att försöka spela så mkt som möjligt, dvs att samla så mkt pp så möjligt, för att vara med i rakeracet?

 

Spelar det någon roll vilka blinds man spelar eller kör alla nivåer om samma priser (3500 till första etc etc)? Man behöver alltså inte opta in?

 

Tack så länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

jag funderar på signa upp hos er. Vad är vip kraven för rb på 30%?

Hur stor är välkomstbonusen och hur betalas den ut?:-D

 

Här finns alla detaljer för välkomstbonusen: http://poker.ladbrokes.com/en/poker-promotions/welcome-bonus-poker

 

Tja.

 

Undrar bara om jag förstått detta rätt. Är det bara att försöka spela så mkt som möjligt' date=' dvs att samla så mkt pp så möjligt, för att vara med i rakeracet?

 

Spelar det någon roll vilka blinds man spelar eller kör alla nivåer om samma priser (3500 till första etc etc)? Man behöver alltså inte opta in?

 

Tack så länge[/quote']

 

Hej dafvor,

 

Precis, det är bara att samla poäng, men tänk på att det bara ar pp insamlade på cashgame som räknas.

 

Racet är inte uppdelat beroende på stakes och du behöver inte opta in, det är bara att gå in och köra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här finns alla detaljer för välkomstbonusen: http://poker.ladbrokes.com/en/poker-promotions/welcome-bonus-poker

 

 

 

Hej dafvor,

 

Precis, det är bara att samla poäng, men tänk på att det bara ar pp insamlade på cashgame som räknas.

 

Racet är inte uppdelat beroende på stakes och du behöver inte opta in, det är bara att gå in och köra!

 

Alright. Tack för svaret.

 

Och tack för en bra sida....överlägset den bästa siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, ni har väl inte missat den här kampanjen: http://poker.ladbrokes.com/sw/poker-promotions/vip-vegas

 

I korta drag: Rejka $1000 i April eller Maj -> få en inbjudan till ett €50+5 Las Vegas kval med €25000 added. -> Vinn en plats -> Åk till Vegas -> :-D:lol::-D:lol:

 

Så värdet i April är rätt hyffsat för nya kunder som rejkar $1000 eller mer på cashgame: RB + Welcome Bonus + Rake Race + iPad utdelning + inbjudan till ett Vegas kval med €25,000 added

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Hajen,

 

Vad menar du exakt? Vad är det du inte hittar på sidan?

 

När jag läste inne på länken kunde jag inte se att det stod att man får en plats om man rejkar $1000 i apri eller maj som du sa, men det är så? :lol: Är det en plats i finalen med €25k tillagt, eller är det en plats i en satellit till finalen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag läste inne på länken kunde jag inte se att det stod att man får en plats om man rejkar $1000 i apri eller maj som du sa, men det är så? :lol: Är det en plats i finalen med €25k tillagt, eller är det en plats i en satellit till finalen?

 

Hej igen Hajen,

 

Kvalet med €25,000 added är enbart öppet för spelare som nått Ladbrokes VIP nivå i April eller Maj. Kravet för att bli VIP är att rejka $1000 under en kalendermånad.

 

Kvalet har ett inköp på €50+5 - så det är ingen freeroll för att klargöra - men enbart folk som når VIP status under April eller Maj har möjlighet att anmäla sig. Vill man inte betala så mycket för ett kval så finns det billigare satelliter

 

Hoppas att detta bättre förklarade kampanjen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja.

 

Ladbrokes är skattefritt, right (för oss svenskar)? Tack så länge

 

Det är vår uppfattning - ingen svensk spelare (som vi har vetskap om) har varit i klammeri med rättvisan angående skatt på vinster från Ladbrokes.

 

Alla papper är i ordning och allt spel i vår verksamhet sköts inifrån EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Tänkte berätta om en kampanj vi har som drar igång nästa vecka.

 

Det är en turneringsserie där man i lag om fyra personer ska försöka samla poäng under sex veckor. Spelarna i det segrande laget får varsitt WSOP main event paket. Även medlemmarna till det lag som blir tvåa får fira i Las Vegas men får nöja sig med inköp till en billigare WSOP turnering.

 

Läs om alla detaljer här http://poker.ladbrokes.com/en/poker-promotions/ladbrokes-team-championship-II

 

Det kommer finnas övervärde adderat från Ladbrokes i denna kampanjen så bara in och norpa några paket till Sverige nu. I fjol fick vi ett svenskt lag på andra platsen så jag räknar med en vinst i år.

 

Lycka till!

 

PS. Vill ni vara med men saknar en lagkompis så skriv här i tråden så kanske någon annan nappar. Dessutom kan jag kolla om det finns något annat lag som hört av sig till oss och är en man kort. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske kan tänka mig att hoppa in i ett pf-lag ifall fler är intresserade?!

Om någon är sugen kan jag försöka anmäla ett lag. Finns ju inget krav att man måste spela alla turneringar men skulle underlätta om ni tror ni kan spela minst 10 turneringar.

 

PM:a mig så snabbt som möjligt så inkluderar jag de första intressenterna. Kontaktade annan användare med förfrågan att joina team men då han inte hört av sig på två dagar antar jag att han anmält andra i laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att spamma men Ladbrokes Team Championship börjar imorgon och jag vill verkligen tipsa om det.

 

De garanterade priserna är värda €65,000 och ska sanningen fram kommer det nästan helt säkert bli ett mycket stort övervärde.

 

Som sagt är första turneringen imorgon och det är i skrivande stund mindre än 50 lag anmälda. Det kan jämföras med 150 lag förra året vid liknande tidpunkt med skillnaden är att den garanterade prispotten är nästan dubbelt så stor i år.

 

Fredde och Calculator2 har ni hittat lagkompisar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen har nappat på min förfrågan så tror det är rätt hopplöst få ihop ett team före midnatt. Med tanke på att det är dubbla poäng för sista veckorna så behöver det inte vara någon större fara om man reggar sig en vecka sent.

 

Inte förstått det helt. Är det bästa 4 turneringarna som räknas för totala poängen eller räknas poäng in från samtliga turneringar för leaderboard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen har nappat på min förfrågan så tror det är rätt hopplöst få ihop ett team före midnatt. Med tanke på att det är dubbla poäng för sista veckorna så behöver det inte vara någon större fara om man reggar sig en vecka sent.

 

Inte förstått det helt. Är det bästa 4 turneringarna som räknas för totala poängen eller räknas poäng in från samtliga turneringar för leaderboard?

 

Varje spelares bästa veckoresultat går till slutgilitiga leaderboarden om that makes sense.

 

Hojta om du vill att jag ska ge dig ett exempel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje spelares bästa veckoresultat går till slutgilitiga leaderboarden om that makes sense.

 

Hojta om du vill att jag ska ge dig ett exempel!

Då förstår jag. Med andra ord sex resultat per spelare som adderas ihop. Missar man en vecka har man med andra ord i genomsnitt tappat 12.5% av sin total om man utgår från att det är lika många deltagande i alla turneringarna vilket inte är troligt. Skulle gissa att sista turneringarna har störst deltagande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...