Gå till innehåll

SAJT: Winner.com


devalanteriel

Recommended Posts

Jävlar va det gnälls, de ju som ett jävla sy möte för fruntimmer här inne.. låt han köra sin grej reklama lite va fan. helt otroligt. blir tilt på mig själv med att man ens orkar ta sig tid att va inne här läsa all skit

 

Vadå gnälls? Postar man påståenden som verkar vara bluffiga så får man finna sig i att bli synad. Så enkelt är det. Vill du inte veta fakta så får du väll gå vidare och tilta någon annan stans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjena allihoppa, sorry för VÄLDIGT sent svar, jag har varit hemma i Sverige för privata ärendet och sedan blev sjuk på vägen.

 

För att besvara allt här: JA, jag uttryckte mig klumpigt, men jag vill återigen säga att vi kommer i framtiden börja sponsra spelare till olika events, och på vårat skin har vi ännu inte så jätte många duktiga spelare (Som skin kan vi ju absolut hitta våra egna spelare).

 

Och absolut går det att köra stängda turneringar för t.ex. skins (som Winner.com) eller för PokerForum.nu.

 

Hoppas vi har klarat upp det här nu och kan gå vidare :)

 

Återigen, jag bortförklarar mig inte, har fått det bättre förklarat för mig nu. Och jag ber om ursäkt.

 

Annars kommer jag lägga upp nya turrar här (olika schemat etc), är det ngt speciellt som ni önskar som spelare, ngt som andra rum inte har?

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena allihoppa, sorry för VÄLDIGT sent svar, jag har varit hemma i Sverige för privata ärendet och sedan blev sjuk på vägen.

 

För att besvara allt här: JA, jag uttryckte mig klumpigt, men jag vill återigen säga att vi kommer i framtiden börja sponsra spelare till olika events, och på vårat skin har vi ännu inte så jätte många duktiga spelare (Som skin kan vi ju absolut hitta våra egna spelare).

 

Och absolut går det att köra stängda turneringar för t.ex. skins (som Winner.com) eller för PokerForum.nu.

 

Hoppas vi har klarat upp det här nu och kan gå vidare :)

 

Återigen, jag bortförklarar mig inte, har fått det bättre förklarat för mig nu. Och jag ber om ursäkt.

 

Annars kommer jag lägga upp nya turrar här (olika schemat etc), är det ngt speciellt som ni önskar som spelare, ngt som andra rum inte har?

 

MVH

 

Känner du till iPokers-policy om fisk kontra haj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Hej Allihoppa!

 

Efter lite fadäser så här i början, så har vi alltså börjat köra ett ordentligt sammarbete med POKER.se.

 

Vi börjar alltså nu på Torsdag 26/4 20:00 med en 5$-1$ 500$ Adderat.

 

För att regga sig krävs endast ett konto på Winner genom Poker.se.

 

Glöm inte att ge feedback efteråt om det är något ni vill ändra på.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Karma is a bitch typ :oops: men jag kan inte regga mig till poker.se turren. Jag kan inte svära på det men jag är rätt säker på att jag reggat mig genom pokerforum. Mitt Winnernick är BoldBogdan

 

Har du lust att kolla vad seems to be the problem?

 

EDIT: Vet inte vad men något måste ni gjort för nu gick det att anmäla sig.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon

 

Tänkte bara upplysa om våra freerolls på Winner.

 

Freerolls för medlemmar som har gjort in en insättning går av stapeln varje Torsdag Klockan 21:00 med en 250$ Pott

 

Annars kör vi varje dag, Freerolls för nya medlemmar utan insättning varje dag klockan 20:00

 

Spela på nu lads :) och lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Nu på Söndag kör vi en riktigt het turnering med 750$ adderat.

 

Då vi hade lite problem med förra turneringen med regg etc, så kör vi nu lösenord på turneringen:

 

Se helst till att ha ett konto genom poker.se för absoluta säkerhet.

 

Lösenordsrebus: bilmedflakattköragrejerpå

(sjubokstäver)

 

Riktigt bra turnering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hallå! Och trevlig Onsdag på er alla!

 

Vi fortsätter våran succé med en ytterligare turnering nu på Måndag 21/5 kl: 20:00 (19:00 lobbytid).

 

500$ Adderat

 

Lösenordsrebus:

Farkost man färdas med i luften (åtta bokstäver )

 

Det har varit lite strul med turneringarna innan, men förra veckan fick vi löst det i sista sekund och turneringen blev av.

 

Denna gången går det alltså att registrera er direkt och självklart så är det bara att säga till direkt om det är några problem så löser jag.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå! Och trevlig Onsdag på er alla!

 

Vi fortsätter våran succé med en ytterligare turnering nu på Måndag 21/5 kl: 20:00 (19:00 lobbytid).

 

500$ Adderat

 

Lösenordsrebus:

Farkost man färdas med i luften (åtta bokstäver )

 

Det har varit lite strul med turneringarna innan, men förra veckan fick vi löst det i sista sekund och turneringen blev av.

 

Denna gången går det alltså att registrera er direkt och självklart så är det bara att säga till direkt om det är några problem så löser jag.

 

Lycka till!

 

 

må man ha registertert winner konto gjennom poker.se eller er den åpen for alle poker.se medlemmer ?

 

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

må man ha registertert winner konto gjennom poker.se eller er den åpen for alle poker.se medlemmer ?

 

 

mvh

 

Förtillfället är det öppet för alla, men självklart så uppmanar vi att ha ett konto genom poker.se för framtida turneringar som kan komma att vara stängda för endast poker.se konton

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare allihoppa,

 

Nu har vi börjat komma igång ordentligt och skall förhoppningsvis kunna köra varje torsdag framöver.

 

Vi börjar med en grym turren nu på Torsdagar

 

Namn: POKERSE

Tid: torsdag 31 maj kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+1

Adderat till potten: $500 i cash, och två plåtar till SM i Kickboxning

Lösenordsrebus: hardupåarmensomvisartid(6bokstäver)

 

Som ni ser så ligger ett par sköna biljetter till Kickboxnings SM i potten.

 

Om ni inte har något konto så kan ni enkelt gå igenom länken i min signatur eller genom www.poker.se

 

Må bäste man vinna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Vill bara påminna att alla nya spelare som gör en insättning får 4 token till 250$ Freeroll som går av stapeln varje Torsdag.

 

Dessa 4 Token är under obegränsad tid och du kan själv välja när du vill köra.

 

Förutom det så har vi Freerolls för nya spelare och inte har satt in pengar ännu.

Den körs varje dag klockan 20:00 varje dag. Detta gäller för de första 90 dagarna för nya reggade spelare och man kan anmäla sig upp till 4 gånger på en 7dagarsperiod

 

Och som vanligt vet ni ju redan att vi kör medlemsturrar med Poker.se.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...