Gå till innehåll

Sng heads up, vilken site?


Kim_91

Recommended Posts

Tjena, tänkte börja lira lite sng HU fast jag har ingen aning om vilken sajt jag ska välja. Inköpet tänkte jag skulle ligga på ca 400-500kr och jag är väl ute efter säkerhet, skattefritt, dåliga spelare, bra rakeback och okej trafik.

 

Har ni några tips till mig?

 

Ber om ursäkt om denna tråd ligger på fel ställe, är ny på pokerforum.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letar du efter bäst trafik för alla nivåer och strukturer är PokerStars överlägset.

 

Microgaming är inte att rekomendera om du inte gillar att det enbart finns något som liknar turbo-struktur och det faktum att de tar 10% i rejkavgift tillskillnad på standarden på 5% som övriga siter har. Men kanske bra värde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte PokerStars en av sajterna där motståndet är som hårdast? Och är det möjligt att fixa rakeback på PokerStars utöver den automatiska statusen som ger en viss återbetalning? Jag har även hört att den är ganska snål.

 

Jag är inte så mycket för turbo och att de tar 10% visste jag inte, låter ju inte alls bra.

 

/K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer att Microgaming tar €3 för alla HU oavsett om du lirar €30 eller €250. Tycker verkligen att det ändå blir mkt bättre värde med 6% (på €50) då du har mkt bättre RB och sämre motstånd där än på Stars.

 

Ja, jag vet vad du kan få på Micro, men jag kan inte PM:a dig då du är för ny här på forumet.

 

IPN (Boss) är dåliga motståndare också, men trafiken är under all kritik nu tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett urdrag ur forumreglerna

 

3. Bonus- och Affiliatekoder samt Rakeback

3.1 - För att vanliga trådar inte ska översvämmas med "just nu är det bonus hos"-inlägg, så har det skapats två specifika bonustrådar under Onlinepoker, dessa byts ut på månadsbasis.

3.2 - Det är förbjudet att posta inlägg eller skicka erbjudande via PM. Detta gäller reklam för både egna och andras affiliate-sajter samt rakeback. Detta gäller även i bonus-trådarna.

3.3 - Det heller inte tillåtet att posta inlägg där man ber om information eller erbjudande kring bonus- eller affekoder samt rakeback via PM. Detta gäller även i bonus-trådarna.

/QUOTE]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samba, det verkar vara väldigt dålig trafik på MG? sitter inte någon i lobbyn på 50€. Stämmer det också att blindsen ökar efter ett visst antal händer istället för en viss tid?

 

/k

 

Ja det stämmer. Deras 2 spelare HU är så. Det jag menade innan med "typ av turbo".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...