Gå till innehåll

Berga Open v2.0 -12 w/ Highroller Event (bordslottning i #286)


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 311
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Viktig info!!

 

Vi träffas runt 12 på restaurang "Vid Spåret" som ligger bredvid järnvägsstationen i Hallsberg där vi kommer käka en taco-buffé och dricka nåt gott.

Priset för buffén är 129:- och då ingår valfri dryck, även starköl, vin, cider mm.

Lunchen serveras från 11:45 till 13:20 då vi beräknas bege oss i samlad tropp mot spellokalen. Lämplig plats att parkera på för er som kommer med bil är det lilla torget utanför Systembolaget på motsatt sida av järnvägsstationen. Önskar ni boka hotell så är hotell Stinsen i Hallsberg ett bra och prisvärt val och ligger beläget även det några hundra meter från järnvägsstationen.

Ni som redan nu vet att ni kommer närvara vid lunchen kan skriva en rad i den här tråden. (Ni som är med i The Friday Iron Gang behöver inte skriva nåt, där ska ju alla med förutom TF som ligger kvar hemma och kräks).

 

Varmt välkomna!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Önskar ni boka hotell så är hotell Stinsen i Hallsberg ett bra och prisvärt val och ligger beläget även det några hundra meter från järnvägsstationen.

Ni som redan nu vet att ni kommer närvara vid lunchen kan skriva en rad i den här tråden. (Ni som är med i The Friday Iron Gang behöver inte skriva nåt, där ska ju alla med förutom TF som ligger kvar hemma och kräks).

 

Varmt välkomna!!

 

Går det att boka Hot Éll Mike också? För min del går det bra om jag kan få slagga över på garagegolvet om det inte är alldeless för många som spiller dricka på mig, snubblar på mig eller blir störda av mitt snarkande.

 

Fredag skulle vara kul om man var inbjuden och hade skuts, kommer annars antingen att försova mig eller bli utslängd av en ilsken busschaffis mitt i någon konstig ödemark...

 

Hoppas du har stor kyl på hotell rummet ;)

 

Ska nog lösa sig har annars en transportabel kyl box

 

Mike har ett par kylskåp där och det är nog tillräckligt kallt ute för drickat och svinn behöver man inte oroa sig för förutom när någon går i dimman på söndagsmorgonen och tar det första bästa han hittar... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor på stinsen.

kommer till lunchen.

och önskar lift till turren.

 

Ordnas obv! Välkommen!

 

Nimroz och jag ansluter till lunchen.

Hur många på reservlistan?

 

Kanon. Just nu är det ganska tomt på reservlistan så har ni nån skojare som vill haka på är det ok.

 

Hoppas du har stor kyl på hotell rummet ;)

 

 

Hur ser programmet ut för fredags kvällen Mike?

 

Fredagen ser ut så här:

 

Info om fredagen:Vi kommer som vanligt att köra en turre på fredagskvällen för speciellt inbjudna.I år är det en 50/50 PLO- & Mexican NLH-turre med obegränsad rebyu de första 6 perioderna som står på programmet och upplägget är följande:

Insats 50:-.

Obegränsade rebuys á 50:- samt en add-on á 50:- efter sjätte perioden.

Startstack 2000, rebuy ger 2000 och addon 5000.

Förstapriset är som alltid ett inköp i Berga Open, värde 1500:- och resterande prispengar delas upp i 2:a, 3:e och 4:e-pris.

Ladda gärna upp med några extra 50-lappar när ni kommer.

(Mexican No limit Holdem är som THNL fast man lägger ut river först, sen turn och till sist floppen...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike: känns jävligt pissigt men jag måste avanmäla mig.. :( lång historia kort, jobbar i Gbg hela veckorna, spontansålt huset i Kumla, loads to do i helgen, galen sambo om jag åker på poker hela lördagen.

 

Sorry för sent avhopp men jag vet att det finns massor med pokerkåta fiskar här så det är nog ingen skada skedd. Ja förutom att jag inte kan förära Berga med min fabulösa närvaro då..

 

Ha en grym kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag också avboka. Dragit på mig en förkylning och dessutom hade jag precis en Barcelonaweekend som skojade till det med min ekonomi. (Nä jag spelade inte bort pengarna på pokern men missade flighten hem och lite ficktjuvad på det)

Hoppas alla andra får en kanonhelg så hoppas jag vi ses till våren istället.

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag också avboka. Dragit på mig en förkylning och dessutom hade jag precis en Barcelonaweekend som skojade till det med min ekonomi. (Nä jag spelade inte bort pengarna på pokern men missade flighten hem och lite ficktjuvad på det)

Hoppas alla andra får en kanonhelg så hoppas jag vi ses till våren istället.

 

:heart:

 

NEJ NEJ OCH NEEEEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...