Gå till innehåll

1/3 $500 adderat och Leaderboard i medlemsturnering på bwin!


Partneransvarig

Recommended Posts

Liksom förra veckan är torsdagens medlemsturre bwin som värdsajt, och det ligger även nu en halv lax i potten till ett inköp på $11. Fina övervärden på spel som du kan ladda inför helgen med att jaga!

 

Bwins leaderboard över tre turneringar fortsätter, och detta är den andra tävlingen i serien. En total förstaplats ger 10 poäng, andra plats ger 7 poäng och tredje ger 5 poäng.

 

Den spelare som kammar hem flest poäng får en Real Madrid-tröja, andra och tredje plats får en Real Madrid Väska.

 

Namn: Thursday fun $500 added pokerse

Tid: torsdag 1 mars kl 20:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: $500

Lösenordsrebus: användermanattringamed(sjubokstäver)

 

bwin bjuder på ett Csports Large-abonnemang (värde SEK 1347) i tre månader om du börjar spela hos bwin. I abonnemanget ingår livestreaming i din dator av alla Canal+ Sport-kanaler (Allsvenskan, La Liga, Serie A, Elitserien, NBA, ATP Tennis, filmer och mycket mer) och TV4 Sport.

 

Har du inget konto på bwin går det utmärkt att skapa ett här!

__________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jeg må ærlig innrømme at jeg er flau over å være nordmann når han skriver sånt.han skrev en del tilsvarende saker til meg i en medlemsturnering på partypoker for en liten stund siden også...........

 

 

 

 

 

ps! hvor kan vi se leaderboardet ? dette var jo turnering 2 av 3.

 

ellers gratulerer til vinneren !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jeg må ærlig innrømme at jeg er flau over å være nordmann når han skriver sånt.han skrev en del tilsvarende saker til meg i en medlemsturnering på partypoker for en liten stund siden også...........

 

 

 

 

 

 

 

ps! hvor kan vi se leaderboardet ? dette var jo turnering 2 av 3.

 

ellers gratulerer til vinneren !

tack ! om jag sa nåt ofördelaktigt om Norrmän vid bordet så gällde det såklart endast den oförskämde.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ajajaj du failer på sykt mange levels.

 

for det første bør du være takknemlig for at du i det hele tatt får være med på forumturneringer (det er vertfall jeg).de KUNNE jo holdt den stengt for svenske spillere hvis de ville.

 

for det andre slenger du altfor mye med leppa.du kan jo forsvare det delvis med at du fortsatt er ung,MEN du ber seriøst ta deg sammen.alt det sprøytet du skrev til meg på partypoker også fremstiller deg i et utrolig dårlig lys.og du fortsatte jo ikveld.OG du har holdt på sånn i flere andre turneringer før.

 

tror du at du er så utrolig god selv?det eneste jeg skal gi deg credit for er at du spiller bedre enn gjennomsnittsspilleren i disse forumturneringene,MEN du er langtifra den beste ( og det er ikke jeg heller for den saks skyld :-) ).en smule mer ydmykhet hadde vært på sin plass.

 

 

konklusjon: begynn å oppfør deg (mye) bedre , og da SPESIELT i forumturneringer - ellers håper jeg virkelig du blir utestengt.................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nei det er jo akkurat det som er en del av problemet.du tror du til enhver tid kan oppføre deg nøyaktig som du selv vil (les: oppføre deg som en drittsekk), UTEN at det får noen konsekvenser.

 

flere av de tingene du har skrevet i chatten BÅDE til meg og andre burde utestengt deg på livstid fra forumsturneringer.

 

 

 

hvis noen moderatorer leser dette:har dere noen mulighet til å gå igjennom logg av chatten i forumturneringer ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

godt å høre dere tar det seriøst vertfall.

 

den konkrete situasjonen i går var: 6 mann igjen og 4premier.

 

joffus og motstander havner all inn i en blindekrig.

 

juffus med 10 10 og motstander med aj.

 

motstander treffer og slår ut joffus,og joffus skriver blant annet:"du kan bare gå og dø" osv............

 

en skam for pokeren generelt og oss nordmenn spesielt,han er IKKE representativ for hvordan vi andre oppfører oss.

 

ps!

 

en del av det han har skrevet til meg og andre i tidligere forumturneringer har vært enda værre...............!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, sådan möjlighet har vi inte. Däremot borde Partypoker-killen kunna det, jag ska be honom ta en titt.

 

Tills vidare kan joffus_87 få en varning härifrån.

 

Räcker inte med en liten varning för sådana här påhopp avstängning från forumet minst en månad, det här var ju det fulaste jag hört i chatten. Hade dom här orden sagts i ett större liv sammanhang mot en person undrar vad som hade hänt?

 

Alltså med sådana här grejer måste man ju visa med bestämdhet att det är oaseptabelt.

 

Grattis till vinsten overmuch.

 

Saft susse: Blev nog lite fel i chatten när det lät som vi drog alla Norska spelare över en kam så är ju inte fallet, finns ju sådana här spelare av alla nationnaliteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Statsen för första turren.

Tournament results

Player name

 

1 ceasar112

2 sjadubb1

3 RandyGomez

4 boomkaboom

5 DenFalske

6 party_300

7 simpan76

8 onlybridge

9 calculon3k

10 catvonp

11 boricco_

12 ICEBEAR888

13 PILSEN71BW

14 Kassoren_x

15 superfish169

16 CM.Bellman

17 BwinFinn

18 Crappyone

19 Rocketeeer

20 Lassesweed

21 Kreuzerzeit

22 PxKx

23 johtho83

24 Poker-Niklas

25 Aligate

26 tightpedal

27 visstmen

 

Grattis ceasar112!!!!

 

Här kommer stasen för gårdagens turre. Grattis HELTTOM!

 

Som information till joffus och er andra så är han nu blockad från chatten i 30 dagar, eftersom det var första gången han blir varnad. Fortsätter han efter denna 30 dagars ban att bete sig illa så kan han bli perm bannad som resultat.

 

Tournament results

Player name

1 HELTTOM

2 sjadubb1

3 DenFalske

4 Aligate

5 No1amnotGus

6 joffus

7 RandyGomez

8 BwinFinn

9 Kreuzerzeit

10 PILSEN71BW

11 Gimli14

12 J.LOOSER

13 Kassoren_x

14 CM.Bellman

15 Riskmonopol

16 visstmen

17 boricco_

18 BMWm20b25

 

Ställningen så här långt.

 

1. sjadubb1 14 poäng

2. ceasar112 delad tvåa med HELTTOM på 10 poäng vardera

3. Delad plats med RandyGomez och DenFalske på 5 poäng vardera

 

Så det finns fortfarande chansen att knipa förstaplatsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varningen är för dumheterna på pf.

 

Jag har kontaktat bwin/Partys siterep för att se om uppgifterna går att verifiera. Sedan får vi se vad som händer.

 

Du är dessutom först att skriva att det var så opassande som du påstår. Vet vi inte om vidden kan vi ju inte bedöma situationen rättvist.

 

Menar du verkligen att det är 3 st forumiter som skulle ljuga om detta, tycker det är bevis nog och tom Bwin stänger ju honom, se till att göra rätt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du verkligen att det är 3 st forumiter som skulle ljuga om detta, tycker det är bevis nog och tom Bwin stänger ju honom, se till att göra rätt nu.

 

Jag tar hårt på rättssäkerhet även för idioter. Vad jag har gjort är att

 

1. ge användaren en varning för det som skrivits på forumet,

2. bett bwin bekräfta vad som sagts

3. avvaktat bwins besked

 

Notera att det fortfarande bara är du som hävdat att användaren sagt tillräckligt grova saker för att förtjäna avstängningen.

 

Jag påstår inte att du ljuger, jag påstår att om jag litar på tre pers nu kan vilka tre pers som helst få vilken medlem som helst avstängd framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått hela transkriptionen av bwin/Party. Det är inte sött men knappast något som motiverar en permanent avstängning. Ärligt talat tycker jag inte att det är värre än när random människa fylletiltar, isf skulle jag få stänga av 10 % av forumet rakt av.

 

Att det är skitfult håller jag med om, men inte i närheten av ban. Här nedanför är allt han skrivit i chatten senaste veckan enligt bwin/Party. (Ej svensk tidszon.)

 

bsfdbdf (2012-03-01 14:55)

f9c9king balls (2012-03-01 14:56)

fitta selv jo (2012-03-01 15:06)

gtfo (2012-03-01 15:07)

hahaha (2012-03-01 15:07)

ty (2012-03-01 15:24)

wh000re (2012-03-01 15:31)

dsgd (2012-03-01 15:31)

chug balls (2012-03-01 15:31)

jeavla h00re (2012-03-01 15:36)

hva faen er galt med deg (2012-03-01 15:36)

reetard (2012-03-01 15:36)

go and die please (2012-03-01 15:36)

too stupid to live (2012-03-01 15:36)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående leaderboard:

 

nå er ikke dette et forsøk på å hverken være innbilsk (eller å jinxe meg foran den avgjørende turneringen !) , MEN er det mulig å få drakten i størrelse 7-8år (128 cm) hvis man er så heldig å vinne ?

 

( jeg har en datter som har bursdag snart, så her skal det kjempes med nebb og klør :-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...