Gå till innehåll

Chans 2 till en iPad2


PartyPoker

Recommended Posts

iPad och $250 added Exklusiv Turnering

 

Denna lördag har vi lagt in en extra present i potten så passa på att få in lite extra cash samt en iPad2 på toppen.

 

Namn: Pokerse Saturday Nordic Tournament (2501370)

Tid: Lördag den 18:de Februari kl: 20:00 CET (14:00 ET Lobby tid)

Inköp: $10+1

Blinds nivå: 10 mins

Restriktioner: Denna turnering är bara öppen för de spelare som har skapat sitt konto genom Poker.se/pokerforum.nu.

 

Du som redan har ett partypoker konto som inte är skapat genom poker.se eller pokerforum, skapa ett WPT konto då turneringen kommer att gå på båda dessa brands.

 

Skapa ett WPT konto här!

 

OBS! Dessa turneringar är bara öppna för er som har skapat ett partypoker eller WPT Poker konto genom poker.se eller pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åter till det här med WPT kontot igen, får man eller får man inte ha konto hos Party Poker och WPT samtidigt, jag menar alltså inte att spela på klienterna samtidigt utan jag fattar att det är samma nätverk...

??

 

 

För att göra detta så klart som möjligt, det är två sepparata plattformar så vill du spela på WPT så måste du skapa ett konto på WPT och vice versa för PartyPoker.

 

Du kan tekniskt inte ha båda öppna samtidigt eftersom programvaran stoppar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att göra detta så klart som möjligt, det är två sepparata plattformar så vill du spela på WPT så måste du skapa ett konto på WPT och vice versa för PartyPoker.

 

Du kan tekniskt inte ha båda öppna samtidigt eftersom programvaran stoppar detta.

 

 

Jo men finns det regler efter det? Till exempel: Jag har konto på Bet365 samt PaddyPoker, dem är båda Ipoker och man kan ej spela samtidigt på samma dator med två olika klienter. däremot är det 100% tillåtet att ha flera konton på olika sidor i Ipoker/p nätverket.

 

 

Är det på samma sätt med andra ord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men finns det regler efter det? Till exempel: Jag har konto på Bet365 samt PaddyPoker, dem är båda Ipoker och man kan ej spela samtidigt på samma dator med två olika klienter. däremot är det 100% tillåtet att ha flera konton på olika sidor i Ipoker/p nätverket.

 

 

Är det på samma sätt med andra ord?

 

Det är tillåtet att ha ett WPT konto och ett PartyPoker konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...