Gå till innehåll

Frågor gällande Hold'em Manager 2


Rockbullen

Recommended Posts

Hallå,

 

Jag har spelat poker till och från i 6 år och det har väl gått sisådär, har vunnit ganska stora summor men det hela har oftast slutat med att jag spelat bort allting. Lyckades iaf häromdagen att vinna en turnering med 2500 dollar i förstapris och funderar på att göra en halvsatsning på poker (mest som hobby, finns inga förhoppningar alls om att kunna livnära mig på detta). Tänkte börja spela på 0.10-0.20 dollar.

 

Har iaf laddat ner Holdem manager (trialversionen) för att förbättra mitt spel. Började spela ett par bord och efter ett par minuter ploppade det upp stats överallt och jag vart hur förvirrad som helst. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna förklara vad de olika akronymerna betyder och hur man ska tolka dom? Har utöver det inte lyckats få reda på hur man importerar händer ifrån Pokerstars. Jag har snabbt browsat igenom FAQ'en på hemsidan, men tyckte det var svårt att hitta svar som jag verkligen kände att jag förstod.

 

Vore extremt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...